ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מרחיקים את המורדים

הח"כית שהפילה את חוק הגיוס תמונה לקונסולית בשנחאי

שר החוץ יאיר לפיד החליט למנות את ח"כ ג'ידא רינאוי- זועבי לקונסולית הכללית של ישראל בשנחאי. במקומה תכנס לכנסת נציגת מרצ אחרת. הח"כית ממרצ הפילה לאחרונה את חוק הגיוס במליאה במחאה וגרמה למבוכה לקואליציה

הח"כית שהפילה את חוק הגיוס תמונה לקונסולית בשנחאי
יאיר לפיד צילום: Oliver Fitoussi/Flash90

אחרי שעוררה סערה קואליציונית כשהצביעה נגד חוק הגיוס צעד שהוביל למבוכה פוליטית לממשלה, שר החוץ יאיר לפיד ממנה את חברת הכנסת ממרצ לקונסולית בשנחאי.

במשרד החוץ מודיעים כי שר החוץ יאיר לפיד החליט למנות את ח"כ ג׳ידא רינאוי- זועבי לקונסולית הכללית של ישראל בשנחאי. כאשר במקומה תכנס נציגת מרצ אחרת לכנסת

שר החוץ יאיר לפיד אמר: "ח"כ רינאוי- זועבי מגיעה עם ניסיון ניהולי עשיר ורקע כלכלי וציבורי מגוון ומרשים. אני מאחל לה הצלחה ובטוח שהיא תוביל את הקונסוליה הכללית של ישראל בשנגחאי להישגים חדשים וחשובים".

חברת הכנסת ג׳ידא רינאוי- זועבי אמרה: "זוהי זכות גדולה להיות האישה הערביה הראשונה בתפקיד דיפלומטי כה בכיר. אני שמחה שיתאפשר לי לתרום למשימה החשובה של הידוק שיתוף הפעולה הכלכלי, המסחרי והתרבותי עם אחת משותפותיה הכלכליות המשמעותיות של ישראל בעולם מהקונסוליה הכללית הישראלית בשנגחאי, מרכז עצבים חשוב של הכלכלה הגלובלית".

ג'ידא רינאוי זועבי שנחאי יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}