ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"בדיקה מגמתית"

נתניהו: כך המשטרה מטעה את הציבור בפרשת הריגול. צפו

בסיעת הליכוד דרש נתניהו להקים באופן מיידי ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת פרשת הריגול החמור של המשטרה אחר אזרחים. "אין צו חוקי שמאפשר ריגול נגד אזרחים. הטענה המטעה שניתן צו לריגול כזה נועדה להטעות את הציבור"

נתניהו: כך המשטרה מטעה את הציבור בפרשת הריגול. צפו
נתניהו בהצהרה בכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד לפרשת הריגול נגד אזרחים ואמר כי הפרשה מחייבת ועדת חקירה ממלכתית - מייד. לטענתו המשטרה מטעה את הציבור כשהיא טוענת שהחדירות לניידים נעשו על פי צו, כיוון שאין צו שמאשר התקנת רוגלות לאזרחים.

"שיהיה ברור," פתח נתניהו, "אין צו חוקי שמאפשר ריגול נגד אזרחים. הטענה המטעה שניתן צו לריגול כזה נועדה להטעות את הציבור, מאחר שאין אפשרות חוקית לתת צו לריגול אחר אזרחים. זהו דבר בלתי-חוקי בעליל". לדברי נתניהו, "אפילו בהודעת הבדיקה המגמתית של המשטרה, שנועדה למסמס את פרשיית הריגול החמורה, המשטרה מודה שהיא ביצעה פעולות ריגול אחר אזרחים, באופן חסר תקדים בתולדות הדמוקרטיות".

נתניהו בסיעת הליכוד

"לכן," אמר יו"ר הליכוד, "כולנו, כל ראשי סיעות המחנה הלאומי, דורשים להקים מייד ועדת חקירה ממלכתית לפרשת הריגול החמורה נגד אזרחי ישראל. אי אפשר לטאטא את הדברים מתחת לשטיח. אי אפשר להסתתר מאחורי מכבסת מילים. ואי אפשר להסתפק בבדיקה שבה המשטרה בודקת את עצמה והחוקרים חוקרים את החוקרים. זה כמו לתת לחתול לחקור את השמנת".

לדברי נתניהו, "רק ועדת חקירה ממלכתית יכולה לתת לציבור תשובות ברורות לשאלות המרכזיות: נגד מי בוצע הריגול, מתי בוצע הריגול, באיזה היקף, מי נתן את ההוראה, האם הטעו את השופטים שנתנו צווים, בלי לומר להם שמדובר בכלי ריגול בלתי-חוקי נגד אזרחים. כל יום שעובר בלי ועדת חקירה ממלכתית מגדיל את הסיכויים לשיבוש חקירה, תיאום עדויות והעלמת ראיות".

בנימין נתניהו הליכוד ועדת חקירה ממלכתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד