ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

שולחנות קקל בשימוש נרחב עבור עסקים ומוסדות ציבוריים

בכתבה הבאה נסביר על שולחנות הקקל המיוצרים בזולה פלוס, חברה המעצבת ומייצרת את השולחנות בייצור מקומי כחול לבן. נדבר גם על היתרונות של שולחנות אלו ולמי הם מתאימים

שולחנות קקל בשימוש נרחב עבור עסקים ומוסדות ציבוריים
שולחנות קקל צילום: זולה פלוס

מוסדות ציבוריים רבים ועסקים מחפשים מקומות ישיבה נוחים שיאפשרו להם להשתמש בהם למגוון רחב של צרכים. חלקם זקוקים לפינה שניתן לאכול בה, חלקם זקוקים לפינה שניתן לעבוד בה בקבוצה וחלק מהמקומות זקוקים לפינה שמאפשרת את כל השימושים יחד. אחד הפתרונות המצוינים כיום הוא שולחן קקל שמאפשר לבצע מגוון שימושים בצורה נוחה מאוד. בכתבה הבאה נסביר על שולחנות הקקל המיוצרים בזולה פלוס, חברה המעצבת ומייצרת את השולחנות בייצור מקומי כחול לבן. נדבר גם על היתרונות של שולחנות אלו ולמי הם מתאימים.

איך נראה שולחן קקל ומאיזה חומר הוא מיוצר?

שולחן הקקל המוכר הוא השולחן המלבני הסטנדרטי עם שני הספסלים המחוברים אליו. בזולה פלוס מעצבים שולחנות קקל גם בצורה מרובעת וגם בצורה עגולה המאפשרים שימושים רבים. מוסדות ועסקים יוכלו להתאים את צורת השולחן לצרכים שלהם. שולחנות הקקל של זולה פלוס מיוצרים מעץ אורן פיני דרגה 5 שעבר תהליכי חיטוי, שיוף והקצעה. השולחנות מעוצבים ומתאימים לתנאי חוץ. יש מקומות שיבחרו להציב אותם גם במקומות סגורים בשל יתרונותיהם הרבים.

היתרונות ברכישת שולחן קקל

  1. עמידים בתנאי חוץ
  2. מאפשרים צביעה וחידוש
  3. עלות זולה ביחס למוצר שנשאר תקין למשך שנים
  4. מאפשרים מגוון רחב של שימושים בניהם אכילה, ישיבה בקבוצה, עבודת יצירה וכדומה
  5. בעלי עיצוב יפה המתאים לעיצוב כפרי ומודרני

אילו שולחנות קקל ניתן לרכוש כיום ולמה הם משמשים?

עסקים, מוסדות לימוד ומוסדות ציבוריים משתמשים בשולחנות הקקל לצרכים שונים. העיצוב המגוון בזולה פלוס מאפשר לכל עסק או מוסד לבחור את השולחן המתאים ביותר שישרת בצורה הטובה ביותר את צרכי המקום.


שולחן קקל • זולה פלוס

שולחן קקל מלבני לאכילה נוחה בקבוצה

את שולחן הקקל בצורת מלבן תוכלו למצוא במגוון גדלים המותאמים לגיל היושבים בשולחן וכמות האנשים. ניתן לרכוש שולחן סטנדרט המותאם עבור 4-6 מבוגרים הן מבחינת מיקום הישיבה והן מבחינת הגובה המותאם לאנשים מבוגרים. שולחן זה מצוין לאכילה בקבוצה וניתן להציב אותו בחדרי אוכל חיצוניים או פנימיים. הוא יכול מאוד להתאים לחלקים החיצוניים במסעדות ולאפשר למספר מבוגרים לשבת יחד בנוחות. את השולחן המלבני תמצאו גם בגדלים המותאמים לילדים קטנים וגם בגדלים רחבים וארוכים יותר שיכולים להכיל יותר אנשים. כמו כן, ניתן לרכוש אותו גם עם קירוי של גגון מעוצב.

שולחן קקל מלבני עם אפשרות ישיבה עבור נכים

מוסדות לימוד, בתי קפה ומתחמי קניות חייבים להיות מונגשים עבור אנשים נכים ולאפשר להם להשתמש בשולחנות הקקל בדיוק כמו אדם שלא מתמודד עם נכות. בזולה פלוס מצאו פתרון הנגשה מצוין בשולחנות אלו. החברה מעצבת שולחנות רחבים יותר, ארוכים וגבוהים מהסטנדרט הרגיל, על מנת לאפשר לאדם נכה עם כיסא גלגלים לשבת בצמוד לשולחן. בצורה כזו עסקים רבים ומוסדות לימוד יכולים לעמוד בתקנים ולהנגיש בצורה טובה יותר את המקום.

שולחן קקל עגול לעבודת יצירה בקבוצה

ימי השמש בגני הילדים ובתי הספר מזמינים את הגננות, המטפלות והמורים לשבת עם הילדים בחצר, להנות מהשמש הטובה ויחד עם זאת לנצל את היום, ליצור עבודת יצירה בקבוצה, עבודה עם בצק או פלסטלינה ועוד. האפשרות לשבת סביב שולחן עגול שמאפשר לראות אחד את השני ויחד עם זאת להניח את חומרי היצירה באמצע השולחן כך שהכל נגיש, זו אפשרות שכל מורה וגננת היום רוצות שתהיה עבורם. את השולחן העגול ניתן לרכוש במספר גדלים בהתאם לגיל הילדים.


שולחנות קקל • זולה פלוס

שולחנות קקל הפתרון המצוין לימי הקורונה

השנתיים האחרונות הביאו למחוזותינו את וירוס הקורונה שכולנו רוצים להימנע מלהידבק בו. הצורך בהמשך השגרה עבור העובדים בחברות השונות, עבור הילדים במוסדות החינוך ועבור הלקוחות שפוקדים את בתי הקפה והמסעדות הוא צורך טבעי וחשוב. האפשרות להציב שולחנות קקל נוחים מחוץ למקומות הסגורים, אפשרו למקומות רבים להמשיך את השגרה באוויר הפתוח. אם אין לכם עדיין שולחן קקל, זה הזמן להגיע ולרכוש. העלות זולה מאוד ביחס לשולחנות מחומרי גלם אחרים, האיכות של השולחן והעמידות גבוהות מאוד והתמורה משתלמת במיוחד.

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר זולה פלוס או להגיע לאולם התצוגה במושב גאולים, להתרשם מקטלוג שולחנות הקקל של חברתינו ולרכוש לפי הצרכים שלכם. החברה מעדכנת מחירי מבצע כל הזמן וקיימים גם מחירים משתלמים עבור מוסדות ועסקים שמעוניינים לרכוש כמות של שולחנות.

קקל שולחנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד