ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
קידמה קולינרית

פיתוח תזונתי חדש ישדרג את הסנדוויץ' של הילד שלכם

חברת הפודטק העולמית "Upfield" משיקה מחדש בימים אלו את תחליף החמאה האהוב - Mazola, ממרח מהצומח. אותו מוצר אהוב ומוכר עם מתכון חדש ורכיבים תזונתיים איכותיים • כך תוכלו לשדרג את הכריך של הילד בבוקר, עם טוויסט מזין ומעניין

פיתוח תזונתי חדש ישדרג את הסנדוויץ' של הילד שלכם
כריך עם מזולה צילום: מתוך אתר החברה

כל בוקר התרחיש חוזר על עצמו. "מה תרצה לשים בלחם?" אנו שואלים את הילד. "ממ לא יודע" הוא משיב.

"קוטג'?" "אני לא אוהב".
"ממרח שוקולד?" "היה כבר אתמול".
וכך השיחה מתגלגלת עד שמגיעים לאיזושהי הכרעת פשרה, מתוך הבנה כי למחרת הריטואל הקבוע יחזור על עצמו שוב.

תאגיד המזון האירופי Upfield משיק מחדש את ממרח Mazola האהוב שיפתור לכם את הבעיה ויעניק לילד טעמים חדשים ומפתיעים. מדובר בתחליף חמאה איכותי וטוב, שללא ספק יענה על הצורך שלכם כהורים, לשלוח את הילד לבית הספר שמח ומאושר.

Upfield המתמחה בייצור מוצרים מהצומח ובפרט במוצרים לאפייה ובישול, שם לו למטרה להפוך את כל מוצריו למשופרים וטובים מבחינה תזונתית משהיו בעבר ומיישם אסטרטגיה זו גם בתהליך הייצור של תחליף החמאה Mazola. תהליך זה כולל שילוב של שמנים איכותיים בהם פשתן, חמניות וקנולה המעניקים לצרכנים אפשרות להנות ממוצר זהה בשימושיו לחמאה אך בפועל עשוי 100% מהצומח, דבר המעיד על איכותו ועל התאמתו לסטנדרטים של שנת 2022 הכוללת מהפכה של ממש בכל תהליכי הייצור והצריכה של הציבור, בעיקר בקרב האופים והאופות.

כנסו כאן למתכונים נפלאים>>>


לחם שום עם מזולה • מתוך אתר החברה

למה תחליף חמאה?

ממרח מהצומח תחליף חמאה פרווה זו לא מילה גסה. כהורים אנחנו מחפשים להעניק לילדים שלנו מזונות טובים וטעימים וכאלו שיאפשרו לנו לנהל את משק הבית באופן מיטיבי. רובנו שילבנו בחיי היום יום שלנו את החמאה כי היא טעימה וגם נתפסת כטובה לנו, אך בפועל התפשרנו היינו צריכים לנהל את הארוחה היומית, חלבית או בשרית. כיום יש לנו אפשרות לא להתפשר לשמור על תזונה טובה למשפחה שלנו וגם להיות פרווה, דבר שמאוד מקל על ניהול אורח החיים שלנו ביום יום ומאפשר לנו להציע למשפחה מנות נפלאות. מזולה מעניקה לנו בדיוק את פתרון זה – מוצר איכותי בעל ערכים תזונתיים טובים , 100% מהצומח,אז תרגישו בנוח לשלב בתפריט הביתי שלכם מזולה לאפיה, בישול או מריחה, בטעם קלאסי או בטעם חמאה. 


בישול עם מזולה • מתוך אתר החברה

ההורים ממליצים

שיפי (שם בדוי) אם לארבעה ממרכז הארץ מעידה בפנינו: "מאז השימוש בממרח מזולה, נוצרים הרבה פחות תאקלים מול הילדים. הגעתי איתם לעמק השווה - הם נהנים מסנדוויץ' טעים וגם אני מרוצה שהם אוכלים דברים איכותיים וטובים. מדובר בשיטה מעולה בה גם ההורים וגם הילדים יוצאים מבסוטים..." 

גם מרים מצטרפת לקומפלימנטים אודות הממרח: "את המזולה אפשר לשלב במגוון מאכלים. בין בהכנת מאפים מתוקים, תבשילים ועוד. זה מוסיף המון גם מבחינת טעם וגם מבחינת מרקם".


מאפים עם מזולה • מתוך אתר החברה

גם בריא וגם טעים

בתוך כך, הצרכן הישראלי נהנה גם ממוצר 100% מהצומח פרווה וגם ממוצר המעניק לו יתרונות תזונתיים בהם מקור לאומגה 3 ו-6 שמגיע משמן הקנולה וביחס לחמאה – מזולה הינה ללא כולסטרול, וכן בעלת ערכים נמוכים מאוד של שומן טראנס הנמוך מ- 0.6% ב- 100 גרם בעוד שבחמאה יש עד פי 4 (ב-100 גרם יש 2 גרם). כמו כן, Mazola החדשה הינה ללא חומרים משמרים וללא שומנים מוקשים. בנוסף, מזולה מאושרת גם על ידי ארגון VEGAN FRIENDLY ובעלת תו כשרות ליימות השנה -  הבד״צ העדה החרדית ובהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

המזולה החדשה משווקת בשני סגנונות בהם ״בריקים" לאפיה ובישול בעלות של 6.90 ש"ח וממרח בטעמים חמאה ובטעם טבעי בעלות של 8 ש"ח ברשתות השיווק הנבחרות. חברת "אפפילד" הופכת אנשים לשמחים ובריאים יותר עם מוצרים מזינים, מבוססי ויטמינים ובעלי טעם נפלא אשר יוצרים עולם בריא וטוב יותר עבור כולנו.

ניתן לשלב מזולה בכריך, בארוחת הצהריים או בנשנוש – כנסו למתכונים נפלאים>>>


מנת בריאות עם מזולה • מתוך אתר החברה





 

חמאה יוניליוור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד