ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

יצחק נחשוני בטור מיוחד: אריה דרעי, עזוב את השואה!

מטורפים מרחו באבו גוש 'מוות לערבים' ולדרעי זה הזכיר את השואה • יצחק נחשוני בטור מיוחד: "חילול כבודם של ששה מיליוני יהודים. אני לא סובל את ההשוואות הללו"

אריה דרעי. צילום: פלאש90
אריה דרעי. צילום: פלאש90

רק לפני ימים אחדים, בעת ביקורו על אדמת פולין הארורה, רווית הדם והאפר היהודי, 'הבטיח' לנו ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי השואה האיומה, שבה נספו ששה מליונים מאחינו היהודים, לא תחזור עוד לעולם.

והנה כבר היום מביע ח"כ אריה דרעי מהאופוזיציה, אי אימון גם בהצהרתו בעלת המשמעות הזו של נתניהו, כאילו אין לה בסיס במציאות.

במהלך ביקור שערך באבו גוש, הוא 'גילה' כי השואה אירעה מחדש, לא עלינו, בלילה הקודם, לא בגרמניה, ובפולין, לא בלוב או ביוון שם גבתה את חייהם של ששת מליוני יהודים, היא לא הגיעה מאיראן, אלא פרצה לא הרחק מירושלים בירת מה שנחשבה עד הבוקר לארץ מבטחים, מדינת ישראל.

מטורפים מרחו באבו גוש כתובות בנוסח 'מוות לערבים' ולא הסתפקו עד שנקבו גם את צמיגי מכונית ה'רנו' של אברום בורג, שגר לא הרחק משם ולדרעי זה הזכיר את השואה. לא את גירוש ספרד, לא את התבטאויותיו של רוחני, הנשיא הטרי של איראן נגד היהודים, רק את הצורר היטלר ושותפיו להשמדת המיליונים.

אני לא סובל את ההשוואות הללו. סובל מהם.

כבן דור שני לניספי ופליטי שואה, שגם אחי מאב הועלה בה על מוקד, הם מצמררים ומחלחלים אותי בכל פעם מחדש.

זה קורה לי כאשר ידידי ח"כ ישראל אייכלר מבקש להמחיש את השנאה לחרדים ולומדי התורה וממשיל אותה לתקופה האיומה ההיא; זה מתעורר אצלי כאשר פרחחים ופוחזים מגייסים את ה'נאצים' למחאת השבת בירושלים; זה מרתיח אותי כאשר משתמשים בדמותו של היטלר לתקוף את עוולותיו וגזירותיו של יאיר לפיד; וגם כאשר ח"כ אריה דרעי מבקש, ובצדק, לגנות בכל פה את השנאה לערבים, ואינו מוצא שום הקבלה אחרת מלבד לנאצים ולשואה הנוראה.

נכון שגם אז הכתובת היתה מרוחה על הקיר, ועיני היהודים סומאו עד שלא ידעו לקרוא אותה. מכת חושך של ממש.

אבל חוץ מה'כתובת' כל נסיון להשוות, בין מה שאירע באבו גוש, או בבית הכנסת בבת ים, עיר ילדותו של אריה דרעי, שם צויירו בשבועות האחרונים, מספר פעמים, צלבי קרס על ידי חולה נפש, הוא בעיני חילול כבודם של ששה מיליוני יהודים שעלו בסערה על קידוש ה'.

ל'תג המחיר' הכבד זה, לא התכוונו אפילו המטורפים שמרחו את הכתובות הגזעניות באבו גוש.

הוא יקר מדי.
אבו גוש אריה דרעי תג מחיר שואה גזענות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}