כ"א כסלו התשפ"ה
22.12.2024
ומי מוביל ברשימה?

המועצה לצרכנות מודה: רוב התלונות מוצדקות

לפי נתוני המועצה לצרכנות, התקבלו במהלך השנה האזרחית האחרונה כ-70 אלף פניות, ומתוכם 74% פניות מוצדקות. ישנה עלייה משמעותית בתלונות על מכירה מרחוק

המועצה לצרכנות מודה: רוב התלונות מוצדקות
משוחח בטלפון צילום: Unsplash

לפי דו"ח פניות הציבור, במהלך השנה האזרחית האחרונה, 2021, התקבלו 73,839 פניות, כאשר 74% מתוכן נמצאו מוצדקות. כך דווח בעיתון "ישראל היום".

במועצה לצרכנות התקבל סך של 71,500 תלונות במענה. במהלך השנה מציינים במועצה כי הושב לצרכנים סכום כולל של כ־51 מיליון שקלים.

מהדו"ח עולה עוד כי ישנה עלייה משמעותית בתלונות על מכירה מרחוק, המהוות 64% מכלל התלונות, המגמה בתחום זה נמשכה בתקופת משבר הקורונה ונבעה מהיעדר אפשרות לבחור בין רכישה פרונטלית למקוונת.

במועצה אומרים כי תלונות נגד חברות תקשורת ממשיכות להוביל את הרשימה. עוד תחומים שבהם התקבלו תלונות רבות: מוצרי חשמל, תיירות ורשתות השיווק.

תלונות צרכנות תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}