י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

בני-ברק, ירושלים ואור הגנוז: ילדים נפלו מגובה ונפצעו

בירושלים צנח בן 6 שטיפס על מעקה המדרגות - ונפצע קשה • בבני-ברק נפל בן 8 שטיפס על עץ - ונפצע בינוני • בת 5 נפלה מגובה במושב אור הגנוז בצפון - ונפצעה בינוני

הילד שנפצע בבני ברק
הילד שנפצע בבני ברק



• ילד כבן 6 נפגע באורח בינוני עד קשה, לאחר שנפל מקומה שנייה בבניין ברחוב אלעזר המכבי בשכונת מקור ברוך בירושלים.

חובשים של 'איחוד הצלה' סניף ירושלים וחובשי 'צווות הצלה' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני. הוא פונה לטיפול בבית החולים 'הדסה עין כרם'.

יוסי רפאלי, חובש 'איחוד הצלה', המתגורר בסמוך סיפר: "הילד נפל מקומה שנייה, כשטיפס על מעקה המדרגות ונפל לקומה הראשונה. אני וחובשים נוספים הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, לאחר שנחבל בראשו. לאחר הטיפול הראשוני הוא פונה כשמצבו בינוני עד קשה, להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".

• ברחוב בית שמאי בבני-ברק נפל ילד כבן 8 מגובה לאחר שטיפס על עץ ונפצע באורח בינוני. חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' סניף בני-ברק העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה לבית חולים.

זאבי טפר, חובש 'איחוד הצלה', סיפר: "הילד טיפס על עץ, נפל ונחבל בראשו. לאחר שהענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הוא פונה לחדר הטראומה בבית החולים".

• כשעה מוקדם יותר, נפלה ילדה כבת 5 מגובה במושב אור הגנוז בצפון ונפצעה באורח בינוני. חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' סניף גליל העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית חולים.

תיעוד מהשטח • דוד מחפוד - "חדשות 24"











ירושלים אור הגנוז בית חולים איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}