ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
הסיקור בשבועונים החרדים

הצלמים שהוכנסו לגור והריקוד המיוחד בבעלזא

'משפחה' בשיחה עם נשיא המועצת | 'בקהילה' משחזר "לילה טראגי" | 'הדרך' חוזר לעתיקות | 'העולם החרדי' עם הריקוד בבעלזא | 'די וואך' על האירוע בסאטמר | 'הציבור החרדי' עם תמונות מההדלקה בגור | 'רגע' מייבא את ה"קליקבייט" מהאינטרנט | 'במה' שוחח עם הרבי מספינקא ו'בחצרות' מביא סיקור נרחב על אירועי ההצלה

הצלמים שהוכנסו לגור והריקוד המיוחד בבעלזא
השבועונים חנוכה צילום: עיבוד 'בחדרי חרדים'

בעוד 'משפחה' בחר כמנהגו בגדול בישראל לכותרת המרכזית בשער, 'בקהילה' החליט להביא סיקור מצמרר על "לילה טראגי" עם איור מדהים של בחור ישיבה מדליק נר חנוכה. 'הדרך' לעומת זאת בחר בנושא שפחות הייתי מתחבר אליו, אבל מ"ענייני דיומא".

'העולם החרדי' מרענן את השער עם שורה של מעמדי הדלקות בצל האדמו"רים, כשהכותרת המרכזית היא הריקוד המיוחד של האדמו"ר מבעלזא ליד הגדר שהוצבה סביב החנוכייה. 'די וואך' מביא סיקור מהנושא הלוהט בארה"ב - אירועי ההצלה בסאטמר שמציתים מדי שנה פולמוסים שלמים בקרב 'רכלני הבחצרות'. 'הציבור החרדי' מביא בכותרת הראשית תמונות של ההדלקה בחצר חסידות גור, אחרי שנים שבהם הייתה הוראה בחסידות לא לפרסם תמונות, מוכנסים צלמים רשמיים לתוך היכל בית המדרש בזמן הדלקת נר חנוכה.

מגזין 'רגע' מרענן את הגרפיקה בשער. הוא ממשיך להביא כותרות "קליקבייט-מודפס" שמוכיחות את עצמן, והפכו לשם דבר בהיכלי הישיבות.

מגזין 'במה' מביא את משנת החינוך המיוחדת של האדמו"ר מספינקא, אשר דמותו מתנוססת על עמוד השער החגיגי. ולמי שפספס את הכתבה המרתקת בשבוע שעבר מתוך מסעותיו של ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי בפולין ובליטא, מתוך הספרים החדשים 'ורוממתנו', יכול להסתפק השבוע בתובנה מאלפת מראש הישיבה על גודלה של הכיפה.

מגזין 'בחצרות' של סאטמר מביא כתבות וגלריה ענקית על יום ההצלה כ"א כסליו בחצר סאטמר, וכמובן גם על חנוכה בחצר החסידות - מנהגים, מנורה וחנוכה בכל המצבים.

 

ביקורת עיתונות שערי השבועונים מגזינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד