ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
המשפחה מתחננת

בחור חרדי בן 17 עצור בצרפת לאחר שנתפס עם חומר אסור

צעיר חרדי כבן 17, התפתה להעביר חבילה אנונימית לצרפת מבלי שידע מה היא מכילה, במטרה לסייע כלכלית לבני משפחתו | עם נחיתתו נעצר ע"י הרשויות בצרפת ונכלא בעוון העברת חומר מסוכן | משפחתו פתחה בקמפיין גיוס כספים לשחרורו

בחור חרדי בן 17 עצור בצרפת לאחר שנתפס עם חומר אסור
חשוד. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

בחור ישיבה בן 17 מישראל, השתכנע לקחת חבילה לצרפת תמורת סכום כסף גדול. הוא לא ידע שיש חומר אסור בפנים, הוא נעצר ע"י הרשויות בצרפת וממתין למשפט.

בעקבות מעצרו, משפחתו פתחה בקמפיין הצלה. הוריו של הצעיר חולים, אמו חולה במחלה סופנית ואביו מנסה לדאוג למשפחה, למשפחה אין את היכולת הכספית לשחררו מהכלא ועסקנים בארה"ב פתחו בקמפיין גיוס כספים.

על פי הדיווח באתר The Chesed Fund שמריץ את הקמפיין, הבחור רק רצה לעזור למשפחתו בפרנסה, והתפתה להעביר חבילה על ידי מישהו שניצל את מצבו ושכנע אותו להעביר חבילה, ועכשיו הוא נלחם על חירותו. על פי הפרסום. "השארתו בצרפת תביא למותו, ולמוות הוריו החולים שזקוקים לבנם כתקוותם היחידה".

על פי הדיווח האחרון, הבחור הועבר למתקן מעצר בצרפת עם תנאים טובים יותר. עם זאת, הוא עדיין נמצא ליד פושעים לא יהודים כל היום. יש לו אוכל כשר והוא מצליח לדבר עם משפחתו. כמה מבני משפחתו כבר נסעו לצרפת כדי להיות איתו עד כמה שניתן.

ישנם מספר עסקנים המעורבים כעת בתיק, ועורכי הדין הטובים ביותר נשכרו להילחם על חירותו. אולם הופעתו הראשונה בבית המשפט מתוכננת רק לאמצע ינואר 2022.

צרפת צעיר חרדי גיוס כספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}