ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

המסע השלישי של בעלזא: קברי צדיקים בצפון • גלריה

האדמו"ר מבעלזא ממשיך בתפילות על קברי צדיקים לקראת נישואי נכדו • השתטח בקבר רשב"י, בית העלמין בצפת ובקברי הרמב"ם, הרמח"ל ורבי מאיר בעל הנס, וקבר אביו בטבריה • תיעוד

צילום: אנשיל בק
צילום: אנשיל בק



האדמו"ר מבעלזא יצא אמש (ג) זו בפעם השלישית תוך חודש ביום שלישי למסע השתטחות ותפילה על קברי צדיקים. כזכור, המסע הראשון היה לפני שלשה שבועות לקברי אבותיו בעיירת בעלזא, המסע השני היה לפני שבועיים לקברי האבות בחברון, וכעת קיים האדמו"ר מסע לקברי צדיקים בצפון הארץ, לקראת שמחת נישואי נכדו הבכור – שלום רוקח.

בשעה 17:00 אחר הצהריים יצא האדמו"ר ממעונו בקרית בעלזא בירושלים, כשהיעד הראשון הוא – אתרא קדישא מירון, שם השתטח על ציון הרשב"י וקרא יחד עם החסידים את ספר רביעי בתהילים.

לאחר התפילה במירון נסע האדמו"ר לבית העלמין הישן בצפת, שם צפה מלמעלה לעבר ציונו של האר"י והתפלל. יצויין כי האדמו"ר לא שהה במקום זה עשרים שנה - מאז שמחת נישואי בנו יחידו.

לאחר מכן נסע האדמו"ר לטבריה, שם פקד את קבר השל"ה והרמב"ם. האדמו"ר עמד בפתח, ושלח את בנו הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח ונכדיו להתפלל בסמוך לקברים.

מיד לאחר מכן נכנס לקברו של אביו – האדמו"ר רבי מרדכי מבילגרייא זצ"ל ולקברי תלמידי הבעש"ט. את תפילת מעריב וספירת העומר ערך האדמו"ר בציון רבי מאיר בעל הנס.

את המסע חתם האדמו"ר סמוך לשעה 00:30 בלילה, בתפילה בקבר רבי עקיבא ובקברו של הרמח"ל.

צילום: אנשיל בעק















































בעלזא צפון צפת קברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}