ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

נבחרו ראשי ועדות לכלכלה ולביקורת המדינה

ח"כ אבישי ברוורמן יכהן כיו"ר ועדת הכלכלה מטעם מפלגת העבודה, את הועדה לביקורת המדינה ינהל ח"כ אמנון כהן מש"ס • יו"ר הקואליציה לכהן: "מקווה שתצטרפו במהרה"

אמנון כהן. צילום ארכיון
אמנון כהן. צילום ארכיון

חברי ועדת הכלכלה של הכנסת בחרו היום פה אחד בח"כ פרופ' אבישי ברוורמן (העבודה) לעמוד בראשות הוועדה. יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ צחי הנגבי, הציג את ההמלצה למנות את ח"כ ברוורמן לתפקיד, ואמר כי הוא מחזיק בידע רב ואין ספק כי יעשה חיל בתפקיד. יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין, בירך גם הוא את ברוורמן ואמר כי הוועדה בידיים טובות.

ברוורמן עצמו אמר: "זכיתי בימי חיי למלא תפקידים משמעותיים, אבל אני נרגש כי התפקיד הזה משמעותי לכלכלת ישראל ולאזרחי ישראל, במיוחד בתקופה כל כך קשה ומורכבת. כלכלה זה לא רק נתוני מקרו – יחס חוב תוצר או גרעון, כלכלה נמדדת גם לפי רצת אי השוויון, רמת העוני והפריון ואם הכל היה טוב לא היינו רואים את המחאה החברתית".

פרופ' ברוורמן ציין כי יפעל להביא תוצאות לרוב הציבור והזכיר את בעלי העסקים הקטנים, שלדבריו "הודרו מהמשחק", כשהמטרה היא "כלכלה הוגנת וצודקת". הוא הוסיף כי יפעל בנושאים שקשורים לבנקאות למשקי הבית ולעסקים הקטנים, שנמצאים תחת אחריות הוועדה.

גם בועדה לביקורת המדינה התקיימה ישיבה חגיגית בה השתתפו יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, מבקר המדינה, יוסף שפירא, יו"ר ועדת הכנסת ח"כ צחי הנגבי, שר השיכון אורי אריאל, שרת העליה והקליטה סופה לנדבר, אלי ישי ואריאל אטיאס, ובמהלכה נבחר ח"כ אמנון כהן לתפקיד יו"ר הועדה.

יו"ר הקואליציה יריב לוין אמר: "הוועדה מופקדת בידיים מצויינות, אני מאחל לך קדנציה קצרה ככל האפשר כדי שנמצא אותך ואת חבריך במהרה כחברים בממשלה".

אמנון כהן עצמו אמר כי הוא מודה לקב"ה על שהגיע ליום הזה וכן לכל מברכיו, בדבריו הדגיש כי יטפל במיוחד בנושאים כלכליים, חברתיים, וצרכניים, כגון: אשראי, שוק ההון, מחירים, השלטון מקומי וגם יגע במסמך הרפז, ובהקמת גוף מבקר לפרקליטות.
אבישי ברוורמן אמנון כהן כלכלה ביקורת המדינה ועדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד