ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
סרט מטלטל

צפו: סיפורו המרגש של השליח במקום הנידח ביותר בתבל

סיפורו המרגש של הרב שניאור זלמן זקלס להביא חמימות יהודית לאחת הפינות הנידחות ביותר בתבל, טלטל את משתתפי כינוס השלוחים • בימים אלו, נעשה מאמץ כלל-יהודי להשלים בניית מרכז יהודי ענק שיבעיר את אש היהדות בליבם של יהודי המקום

צפו: סיפורו המרגש של השליח במקום הנידח ביותר בתבל
שליחות מסורה צילום: באדיבות המצלם

יש סיכויים קלושים שאי פעם תקלעו למקום הזה. מדובר באחד המקומות הנידחים והמרוחקים ביותר, אולם מאות משפחות יהודיות, רחוקות מיהדות נמצאות שם, ומשוועות למעט אור וחמימות יהודית.

בבירת סיביר, בעיר נובוסיבירסק שנמצאת בדרום מערב רוסיה, פועל שליח חב"ד הרב שניאור זלמן זקלס. לפני כמה עשורים הוא הגיע למקום נידח וקפוא הן מבחינה רוחנית והן מבחינה אקלימית, והחל להבעיר שם את אור היהדות לאלפי היהודים החיים במקום, שכבר שכחו שהם בנים אהובים לאביהם שבשמים.

לחצו כאן ותהיו שותפים בפעילות האדירה>>>

הפעילות במקום הצליחה מעל ומעבר והסרט המיוחד שהוכן על הפעילות בפינה הנידחת ביותר עלי תבל, טלטל את משתתפי כינוס השלוחים שנערך בניו יורק בשבועות האחרונים.

תיעוד מצמרר

אלא שבימים אלו, המקום הנידח עומד לפני מהפכה אמיתית והיסטורית, כאשר בעיר מוקם מרכז חינוך יהודי מפואר שיתפרס על 4000 מ״ר וירכז במקום אחד את כל מוסדות החינוך בית ספר וגני ילדים של מוסדות ״אור אבנר״.

הרוסים המקומיים עומדים נפעמים נוכח ההתגייסות היהודית החובקת עולם למען הקמתו של מרכז יהודי שהאזור הנידח לא ראה מעולם. עד היום הושקע בבניית מרכז החינוך 2.5 מיליון דולר שהושגו בעיקר מתורמים פרטיים, הסכום שחסר להשלים את הבנייה הוא בסך הכל 200 אלף דולר.  

מרכז החינוכי יאפשר לקרב מאות ילדים יהודים לזהותם ולצור מחצבתם, ילדים שקפאו בכפור הסיבירי הרוחני!

אין המלאכה נקראת אלא על שם גומרה. בסכום קטן יחסית נשלים יחד את המהפכה הגדולה באחד המקומות הנידחים ביותר בעולם!

בא תהיה שותף שלנו, להפוך את המר למתוק, את הפוגרום לניצחון, את הקור לחום ואת השפל הגדול לפריחה יהודית חסרת תקדים בעיר הבירה של מחוז סיביר.

לחצו כאן ותהיו שותפים בפעילות האדירה>>>







כינוס השלוחים שליח חב"ד רבי שניאור זלמן סיביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד