ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בעיית נגישות

מבוכה בוועידה בגלאזגו: השרה אלהרר עוכבה בכניסה

שרת האנרגיה שמסתייעת בכסא גלגלים והגיעה עם המשלחת הישראלית לוועידת האקלים בגלאזגו, נאלצה להמתין זמן ממושך בחוץ בגלל בעיית נגישות בכניסה | רה"מ בנט אמר כי הישארותה בחוץ אינה מקובלת עליו 

מבוכה בוועידה בגלאזגו: השרה אלהרר עוכבה בכניסה
רה"מ בנט בוועידת האקלים בגלאזגו צילום: Haim Zach/GPO

שרת האנרגיה קארין אלהרר מ'יש עתיד', שהצטרפה מתוקף תפקידה למשלחת הישראלית לוועידת האקלים בגלאזגו שבסקוטלנד, נאלצה להישאר מחוץ לאולם הוועידה בשעה שראש הממשלה נפתלי בנט נאם במקום, בעקבות בעיית נגישות שמנעה ממנה להיכנס. לדברי השרה היא התבקשה לעלות על שאטל לא נגיש - ולא אושרה כניסתה בכל דרך אחרת. בזמן שבנט נאם בפני משתתפי הוועידה, אלהרר נאלצה לעשות את דרכה חזרה למלון.

בסביבת ראש הממשלה ניסו לסייע לה להיכנס למתחם, אך לא הצליחו כיוון שהשאטל לא היה פעיל והבריטים לא אישרו להיכנס למתחם בדרך אחרת.

נפתלי בנט שוחח עם השרה אלהרר, ואמר לה שהישארותה מחוץ למתחם בגלל בעיות נגישות לא מקובלת עליו. בהנחייתו, השרה תגיע מחר למתחם הוועידה בשיירת ראש הממשלה.

שר החוץ יאיר לפיד הגיב לאירוע המביש בגלזגו ואמר: "הערה למארגני ועידת האקלים בגלזגו: אי אפשר לדאוג לעתיד, לאקלים, ולקיימות אם לא נדאג קודם לבני האדם, לנגישות ולאנשים עם מוגבלויות. מברך מכאן את שרת האנרגיה המצוינת שלנו קארין אלהרר, על פעילותה למען איכות הסביבה והאנרגיות המתחדשות".

קארין אלהרר נגישות ועידת האקלים גלאזגו נפתלי בנט יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד