י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

כביש 4 ממשיך לגבות קורבנות: הרוגה וארבעה פצועים

אישה נהרגה וארבעה נפצעו בתאונה דרכים קטלנית בכביש 4. עמותת אור ירוק: "הזהרנו כי זהו כביש מסוכן, יש לטפל בליקוייו באופן מיידי"

אילוסטרציה: פלאש 90
אילוסטרציה: פלאש 90

שוב תאונה קטלנית באחד הכבישים המסוכנים בישראל: אישה נהרגה ועוד ארבעה בני אדם נפצעו בתאונה קטלנית בין שלושה כלי רכב על כביש 4 בסמוך לכניסה ליישוב מגדים, ליד טירת הכרמל. התאונה התרחשה בעקבות התנגשות חזיתית של כלי הרכב.

עמותת אור ירוק, הזהירה כבר מספר פעמים בעבר כי כביש 4 בין צומת פורדיס לטירת הכרמל הוא כביש מסוכן שיש לטפל בו באופן מיידי. בספטמבר 2011 פנה מנכ"ל אור ירוק שמואל אבואב בשורת מכתבים לראש המועצה האזורית חוף הכרמל, ראש עיריית טירת הכרמל, ראש מועצת פראדיס והשר לשעבר משה כחלון באזהרה כי יש לתקן את ליקויי הבטיחות החמורים בכביש 4 ללא שהות.

מלבד ראש המועצה האזורית חוף הכרמל – כרמל סלע, לא התקבלה כל תגובה על מכתבים אלו. סלע ציין כי כבר נעשו פניות רבות בכדי לתקן את הליקויים בכביש, וכי התכנון להרחבת הכביש יוצג בקרוב. תגובה זו נשלחה בספטמבר 2011 ועד היום, לא החלו עבודות כאלו להתבצע.

בחודש דצמבר האחרון שוב שלח מנכ"ל אור ירוק מכתבים לראשי המועצות והעיריות הרלוונטיים בנוגע לכביש המסוכן אך גם פניות אלו טרם נענו.

גם מתנדבי מועדון אור ירוק בחיפה, פנו במכתב אל ראשי החברה הלאומית לדרכים ואל מפקד מחוז חוף במשטרה, בבקשה להירתם לשיפוץ כביש 4, מצומת פורדיס עד לטירת הכרמל.

כביש 4 הוא אחד הכבישים המרכזיים בישראל. מצומת פורדיס ועד טירת הכרמל הכביש הוא חד מסלולי, ללא מפרדה קשיחה בין הנתיבים. הכניסה והיציאה מהישובים שנמצאים בסמוך לכביש בעייתית ומסוכנת, ובנוסף, חלקים גדולים מהכביש לא מוארים בלילה. כ-15,000 כלי רכב נעים בקטע הכביש מדי יום.

עמותת אור ירוק: "כבר לפני כשנה וחצי הזהרנו מפני ליקוייו הרבים של כביש 4 מצומת פורדיס ועד טירת הכרמל. קטע כביש זה חייב לעבור שיפור באופן מיידי שיכלול מפרדה קשיחה בין הנתיבים, אשר תמנע תאונות חזיתיות. מעבר לכך יש להסדיר את הכניסה והיציאה מהישובים שנמצאים בסמוך לכביש, בנוסף, על הכביש להיות מואר לכל אורכו".



כביש 4 הרוגים מסוכן פצועים בטיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}