ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

שבת שלום, סונול! • מבצע מבטיח ודלק איכותי

תדלוק בתחנות שומרות השבת של סונול יזכה את המתדלק בעיתון 'בקהילה' במחיר מבצע • ומה היתרונות של הדלק המיוחד 'גולד 95'? • כתבה אינפורמטיבית

מנהל השיווק בסונול מר ירון כהן עם מנכ"ל בקהילה ישראל פריי בהשקת המבצע
מנהל השיווק בסונול מר ירון כהן עם מנכ"ל בקהילה ישראל פריי בהשקת המבצע

את הלוגו של סונול, אחת מחברות האנרגיה הגדולות בישראל, ניתן לראות היום בכל מקום, בכל כביש. מדי חודש מבקרים בתחנות הדלק של סונול מיליוני לקוחות, בכל רחבי הארץ, ובהן ניתן לתדלק גם בשירות עצמי וליהנות מהנחות ביחס למחיר בשירות מלא. לסונול רשת חנויות נוחות בתחנות התדלוק שלה, תחת המותג SoGood. החנויות הפרושות בכל הארץ, פתוחות 24 שעות ביממה והן מעניקות מגוון שירותים ומוצרים לנהג ולרכב.

סונול היא חברת הדלק הראשונה שפונה באופן מיוחד למגזר החרדי, ומתאימה את תחנות הדלק שלה וחנויות הנוחות לציבור שומר תורה ומצוות. קרוב ל-40 תחנות דלק, בכל רחבי הארץ, סגורות בשבת, וברובן פועלת גם כן חנות נוחות המותאמת לציבור החרדי עם מגוון גדול של מוצרים הכשרים למהדרין. התחנות הסגורות בשבת משולטות באופן בולט המזכיר לנהגים גם תוך כדי נסיעה, שמדובר בתחנה שומרת שבת.

כחלק מהמהלך, יוצאת סונול בהטבות ומבצעים בלעדיים למגזר החרדי, שיהיו פעילים בתחנות השומרות שבת בלבד.

והמבצע הראשון, כבר צובר הדים... סונול מחלקת במספר תחנות דלק מרכזיות, למתדלקים בימי חמישי ושישי את עיתון 'בקהילה' ב4.99 ₪ בלבד! (במקום 16.90 ₪), המבצע החל לאחר חג הפסח, בתחנת רימונים בבני ברק, בירושלים – ביציאה מהעיר, בכביש רמות ובהר נוף, בכפר חסידים ובנתיבות, והביקוש לעיתון הפופולארי הולך וגדל משבוע לשבוע.

התדלוק בסונול משתלם, לא רק בגלל המבצעים, "גולד 95" - דלק חדש, אשר פותח על ידי חברת 'סונול' בשיתוף עם חברת 'לובריזול' האמריקאית, גולד 95 הוא בנזין שנבדק מחקרית על ידי מכון למנועים באוניברסיטת באר שבע ונמצא כי הוא מפחית את "מאמץ המנוע" ובכך חוסך בתצרוכת הבנזין, מתאים לכל מזג אוויר ולכל טמפרטורה מחוץ לרכב משפר את ביצועי המנוע והרכב, מה שמבטיח את הבטיחות שלכם.

מעבר לכך, "גולד 95" דלק מאפשר לחסוך בהוצאות הדלק: "גולד 95" חוסך לנהגים עד 30 אגורות בכל ליטר. ולבסוף, "גולד 95" מאריך את חיו של המנוע וגורם לפעילות חלקה שלו, מה שמבטיח אמינות ובטיחות בזמן הנסיעה. בתחנות הדלק של "סונול" מתדלקים ב"גולד 95" ללא כל תוספת מחיר..

אז שתהיה לכם שבת שלום, ובואו לתדלק באחת מהתחנות השומרות שבת של סונול:

בבני ברק במרכז רימונים, בתל אביב בגבעת הרצל וברחוב המלאכה, בפתח תקוה בא.ת. סגולה, ראש העין, נחלים, באזור התעשייה רמלה, בצומת השרון, ובמושב צפריה, בירושלים - ביציאה מהעיר, בשד' הרצל פינת תרצה, בכניסה להר נוף וברמות אלון. ביער בית"ר, מושב זכריה ומעוז ציון, באופקים בא.ת. הצפוני, נתיבות ברח' בני עקיבא ובאזור התעשייה, בשדרות ובקרית גת, באשדוד, בבני ברית, בכניסה לאשדוד וברחוב האורגים, בזיכרון יעקב, בא.ת. טבריה עילית, בכפר חסידים, בצפת במתחם דובק, חיפה בכביש קישון, אזור הנפט, קריית אתא, קריית שמונה, תל-חנן ובמגדל העמק.
סונול מבצע שבת תדלוק עיתון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד