ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

סגן נשיא חדש ב'אגו"י אמריקה: שלמה ורדיגר

ורדיגר, שנודע ביכולת גיוס הכספים, ובהפקת האירוע הגדול של 'סיום הש"ס', יחליף את ר' גדליה וינברגר • הבהיר: "אהיה כפוף להחלטות מועצת גדולי התורה"

צילום אילוסטרציה: לייקווד סקופ
צילום אילוסטרציה: לייקווד סקופ צילום: ליקווד סקופ

מינוי בכיר ב'אגודת ישראל' של אמריקה: האגודה הודיעה בסוף השבוע על מינויו של העסקן הוותיק ר' שלמה ורדיגר, מחשובי חסידי גור בארה"ב, לתפקיד סגן נשיא, במקומו של ר' גדליה וינברגר, ששימש כסגן נשיא האגודה בששת השנים האחרונות.

ר' שלמה ורדיגר, איש חסד נודע, היה זה שדאג למימון האירוע הגרנדיוזי של סיום הש"ס שערכה אגודת ישראל של אמריקה, בו השתתפו 90 אלף איש. מלבד זאת, במשך שנים עסק הרב ורדיגר בגיוס כספים עבור פרויקטים שונים של 'אגודה' באמריקה.

הרב חיים דוד צביבל, מ"מ נשיא אגודת ישראל של אמריקה, אמר, כי ורדיגר הוא בעל רקורד מפואר של עשייה, ומקובל על כל רבדי הציבור החרדי בעולם. לדבריו, ברבות השנים הפך ורדיגר לאיש סודם של גדולי תורה ואדמו"רים רבים שדלתות בתיהם פתוחים לפניו בכל עת, והוא צפוי לקדם את המצב הכלכלי של 'אגודה', כך שתוכל להמשיך בפרויקטים הרבים והחשובים שהיא מבצעת למען כלל ישראל.

הסגן החדש אמר עם מינויו, כי הוא מתכוון להיות הזרוע המבצעת של מועצת גדולי התורה של אמריקה, והוא מתחייב להישמע להם גם אם יחשוב אחרת. לדברי עסקנים בכירים ב'אגודה', ורדיגר רמז בדבריו כי הוא מתחייב לקבל את דעתה של מועצת גדולי התורה של אמריקה, גם אם זו תהיה שונה או מנוגדת לדעתו של האדמו"ר מגור - שעל חסידיו הוא נמנה.
אגודת ישראל ורדיגר סגן נשיא מינוי אמריקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}