כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

עלייה של 25.7% בהכנסות רמי לוי ב-2012

ההכנסות עלו ל-2.79 מיליארד ש"ח. הרווח הנקי של הרשת רשם ב-2012 עלייה של 17.2% ל-110.4 מיליון שקל ■ עלות שכרו של רמי לוי הסתכמה בשנה החולפת ב-3.85 מיליון שקל

  • ז' ניסן התשע"ג
עלייה של 25.7% בהכנסות רמי לוי ב-2012



רשת רמי לוי ( 14050 -2.36% )
מסכמת הבוקר (ב') את שנת 2012 עם עלייה של 25.7% בהכנסות ל-2.79 מיליארד שקל, לעומת 2.22 מיליארד שקל בשנת 2011. הרווח הנקי רשם עלייה של 17.2% ל-110.4 מיליון שקל.

עוד עולה מהדוחות כי הפדיון של חנויות זהות ברשת עלה בשנת 2012 ב-7.5%, ותזרים המזומנים עלה ל-152 מיליון שקל בשנה החולפת.

הרשת, המפעילה כיום 24 סניפים בבעלות ושני סניפים בזכיינות, מתכוונת לפתוח עוד 8 סניפים חדשים עד לרבעון השני של 2014.

עלות השכר של רמי לוי הסתכמה בשנה החולפת ב-3.85 מיליון שקל, מהם משכורת בגובה 1.35 מיליון שקל ובונוס של 2.49 מיליון שקל. אשתו עדינה, המשמשת כגזברית הרשת, השתכרה 1.18 מיליון שקל.

לוי: רואה את הצרכן לנגד עיניי

לוי אומר עם פרסום התוצאות הכספיות כי "בשנת 2012 המשכנו להציג צמיחה דו-ספרתית משמעותית בהיקפי הפעילות של הרשת ולהגדיל את רווחיה. הצמיחה של הרשת באה לידי ביטוי בעלייה של 7.5% בפדיון של החנויות הזהות שלנו. לרשת היום כ-700 אלף חברי מועדון, מתוכם כ-580 אלף פעילים.

"הרשת שמרה על שיעורי הרווחיות, וזאת הודות לשיפור תנאי הסחר מול הספקים, מבלי לפגוע בלקוחותינו, שאנו ממשיכים להציע להם את סל הקניות הזול ביותר בישראל לאורך כל ימות השנה".

לוי מוסיף כי "ב-15 החודשים הקרובים אנו מתכננים להקים 8 סניפים חדשים ברחבי ישראל, ובכך לאפשר ליותר ויותר צרכנים להפוך ללקוחות הרשת וליהנות ממחירים נוחים באופן יומיומי.

"בנוסף, אנו מרחיבים את פעילות האינטרנט של הרשת, שצוברת תאוצה, ועליי לציין שיש לנו גידול של למעלה מ-150% בפעילות האינטרנט. בכוונתנו לפתוח מוקדי הפצה חדשים במספר יישובים.

"אני רואה את הצרכן לנגד עיניי כבר 35 שנה, וזהו הקו שמנחה אותי בניהול החברה בכל עת. אנו מייחסים את מגמת הצמיחה לאסטרטגיה שלנו, לפיה אנחנו מטיבים עם הצרכן ודואגים לתת לו את סל הקניות הזול ביותר, וכל זאת לא על חשבון איכות ושירות, והצרכן מחזיר לנו ונאמן לנו.

"היסודות של העסק שלנו הם הצרכנים והעובדים, וברגע שמחזקים את היסודות של העסק, באופן אוטומטי אפשר לצמוח ולגדול. אנחנו מדברים בעובדות ותוצאות".
רמי לוי גלובס מזון שיווק השקמה עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}