י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

מתנדבי עמותת 'אור ירוק' רעננו לציבור את הסכנות בשתייה

עמותת 'אור ירוק' הפעילה פעילות מתנדבים אינטנסיבית בימים שלפני פורים, כדי לרענן את זיכרון הנהגים בסכנות הטמונות בנהיגה תחת השפעת אלכוהול

מתנדבי עמותת 'אור ירוק' רעננו לציבור את הסכנות בשתייה

מתנדבי עמותת אור ירוק ברחבי הארץ, הקדישו את הימים שלפני פורים לפעילות אינטנסיבית ברחבי העיר בכדי להזכיר לעוברים והשבים את הסכנות הטמונות בשתיה ונהיגה. המתנדבים הסבירו לעוברים והשבים, כי למרות המצווה לשתות ולשמוח בפורים, חשוב לזכור שלא לעלות על ההגה לאחר מכן.

חברת מלמ ממתקים בע"מ סייעה גם היא ותרמה עשרות אלפי סוכריות לפעילות של מתנדבי אור ירוק בפורים. הסוכריות חולקו על ידי המתנדבים לתושבים, יחד עם עלוני הסברה של עמותת "אור ירוק" בנושא השילוב הקטלני של שתיה ונהיגה וצמידים זוהרים שעליהם הכיתוב "בכביש נוהגים צלול". פעילותם של המתנדבים נעשתה במאות מוקדים ברחבי הארץ במסגרת מועדוני אור ירוק הפועלים כל השנה למען שינוי תרבות הנהיגה בישראל.

גם קבוצות הנוער של עמותת "אור ירוק" ניצלו את אירועי החג בכדי להתמקם בתיכונים ברחבי הארץ ולהעביר לחבריהם את המסר החשוב: אלכוהול ונהיגה הם שילוב קטלני. בני הנוער המתנדבים, הקימו דוכני הסברה מיוחדים לסכנות הטמונות בשתייה ונהיגה וחילקו פליירים בנושא וכן את צמידי אור ירוק.

הסיבה לפעילות האינטנסיבית של העמותה בחג הפורים, היא כי זהו אחד החגים המועדים לפורענות בישראל בכל הנוגע לשתיה ונהיגה. מדי שנה בחג הפורים, עוצרת המשטרה מאות נהגים כשרמת האלכוהול בדמם גבוהה מהמותר, כשהם מסכנים את עצמם ואת כל מי שנקלע לדרכם.
אור ירוק פורים נהיגה אלכוהול פעילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}