כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

'משמרת הצניעות' בביתר: הוארך מעצר שני חשודים

בית משפט השלום האריך עד פורים את מעצרם של שני תושבי ביתר עילית החשודים בהפעלת 'משמרת צניעות' פרטית • חשודים בתקיפה, חטיפה, וכליאת שווא

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

הוארך מעצרם של החשודים מביתר עילית: בית משפט השלום בראשון לציון האריך עד יום ראשון את מעצרם של ניסים-גונן חדד ועזרא דבורה, תושבי ביתר עלית בשנות השלושים לחייהם, החשודים בביצוע עבירות של תקיפה הגורמת חבלה, חטיפה, כליאת שווא באמתלה של שמירה על הצביון הדתי בעיר.

השניים הועסקו בעבר כרכזי נוער בעיר וחשודים, כי פיקחו על הסדר ועל ההתנהלות ברחובות העיר ובאוטובוסים וביצעו את העבירות המיוחסות להם כנגד אזרחים ש״הפרו״ לתפיסתם את הצביון הדתי.

עוד בנושא:
מי הפעיל משמרות אימה בביתר-עילית? • ראש העיר נחקר באזהרה
שני עצורים בביתר עלית • ראש העיר והרבנים נחקרים

בתום חקירה סמויה שנערכה במשך מספר חודשים, נעצרו אתמול (ב) השניים, ובכך הפכה החקירה לגלויה. במהלך יום האתמול נחקר באזהרה ראש העיר מאיר רובינשטיין במשרדי יאח"ה, בחשד לשיבוש הליכי חקירה, מרמה והפרת אמונים. עוד נחקרו אחד מרבני העיר, ושניים נוספים אשר מפעילים את בני הנוער בעיר.

מהחקירה עולה, כי בעיר הוקם ועד קהילה, ששם לעצמו למטרה לשמור על הסדר ועל הצביון הדתי של העיר. חלק מהמעורבים הנוספים שנחקרו בפרשה ושוחררו בתנאים לביתם, הם חברים פעילים בועד זה.

החקירה נמשכת.
חשודים משמרת צניעות ביתר עילית הארכת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}