כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

דבר נאה ומתקבל • אתר חדש ל'בחדרי חרדים'

תשע שנים חלפו מאז קם פורום 'בחדרי חרדים' • מאז צמח לצידו אתר חדשות שמיצב עצמו בשורה הראשונה של אתרי החדשות • מהיום הוא מוגש לכם בכלי חדש ומפואר • פתיחה

דבר נאה ומתקבל • אתר חדש ל'בחדרי חרדים'
יעקב נחומי



כמעט תשע שנים חלפו מאז אותו רגע, בשעת ערב מוקדמת של כ"ב טבת תשס"ב, בו הקמתי את פורום 'בחדרי חרדים'. מתוך חלום של רגע, מתוך שאיפה לייצר עבור הגולשים החרדים, שהסתובבו ברשת באתרים שונים ומשונים, מקום שיהיה מיועד רק להם - פלטפורמה חרדית.

בימים ההם לא היו מחשבים בבתים רבים. מי שרכש מחשב עשה זאת בעיקר עבור פרנסה. עבור כל אותם אלה ביקשתי לספק מקום ראוי, בו יוכלו לכתוב, לשוחח ולדון בנושאים הקרובים לליבו של הגולש החרדי. אני חושב שתשע השנים שחלפו מאז הוכיחו כי הצלחתי.

הפורום הקטן, שנרכש שוב ושוב בידי חברות, הפך לפלטפורמה של מאות פורומים יחודיים לנושאים שונים, כאשר לצידו צמח אתר חדשות יוקרתי, המספק דיווחים וחשיפות לאורך כל שעות היממה, ומיצב עצמו בשורה הראשונה של אתרי החדשות בישראל.

היום, כשאני מביט לאחור וחושב על הימים ההם, אני מתקשה לעיתים להאמין שאני רואה את מה שעיני רואות. אודה ולא אבוש, הבוקר הזה, בו עולה אל הרשת האתר החדש של 'בחדרי חרדים', עליו עמלו חודשים רבים אנשי צוות 'גלובל נטוורקס', תחת ניצוחם של מנכ"ל החברה, גיא כהן, והמשנה למנכ"ל 'בחדרי חרדים', קרן דיין - אני מתקשה שלא להתרגש בכל ליבי.

הנה אנחנו מציגים בפני הגולש החרדי אתר מקצועי, מהשורה הראשונה, כזה שטובי המומחים עיצבו ובנו. כולי תקווה שאתם, עשרות אלפי הגולשים, הגודשים את 'בחדרי חרדים' יום-יום, תדעו להעריך. כל כניסה שלכם מעודדת ומחזקת.

• • •

עלייתו של האתר החדש היא הזדמנות לומר דבר חשוב: האינטרנט הוא כלי חשוב מאין כמותו, אך יחד עם זאת, וזאת יודע כל אחד, יש להיזהר מאוד בשימוש בו. השליחות שלנו, כפי שאני רואה אותה, היא ליצור אלטרנטיבה טובה וראויה עבור כל אותם מאות אלפי חרדים, מהארץ והעולם, העושים בכלי הזה שימוש יומיומי. עבור כל אלו אנחנו - המנכ"ל, המנהלים, העורכים, הכותבים, הצלמים המתכנתים ואנשי העיצוב - פועלים.

'בחדרי חרדים' רואה לעצמו שליחות עצומה בהבאת חומר כשר ומנופה. בכלי החדש שאנו מציגים היום, המחולק לקטגוריות שונות וקל להתמצאות, נשתדל לעשות זאת טוב יותר.

אתם מוזמנים לדווח לנו על תקלות שאתם חווים, לשגר לנו הערות והצעות. כל פניה כזו תתקבל בברכה.

שלכם,

דוד רוטנברג
עורך ראשי
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}