כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

'קול ברמה' מציג: בית ספר משודר לפוליטיקה

אתם 'מכורים' לטוריהם הפוליטיים של הפרשנים יעקב ריבלין ('בקהילה') ואבי בלום ('קו עיתונות')? • החל מיום חמישי הקרוב, תוכלו להאזין לטור פוליטי משודר שיגישו שני הפרשנים בדואט משותף ברדיו 'קול ברמה' • תתחילו להגות את שם התוכנית: 'פילפוליטיקה'

טור משותף ומשודר. ריבלין ובלום, עם ח"כ מוזס, גולשים ב'בחדרי'. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
טור משותף ומשודר. ריבלין ובלום, עם ח"כ מוזס, גולשים ב'בחדרי'. צילום ארכיון: בחדרי חרדים

לתלמידי הישיבות המתענגים מדי שבוע על טוריהם הפוליטיים השנונים והפופולאריים של יעקב ריבלין ('בקהילה'), ותלמידו (שאף מחכים את רבו לפעמים) אבי בלום ('קו עיתונות דתית') – מצפה החל מיום חמישי הקרוב טור משותף שהשניים יגישו בדואט משודר.

לבית הספר המשודר לפוליטיקה מבית ריבלין את בלום, יקראו, איך לא, פילפוליטיקה.

זה יתחיל ביום חמישי הקרוב בשעה 21:00. לראשונה במדיה החרדית המשודרת, יתכנסו שניים מבכירי התקשורת החרדית הכתובה יעקב ריבלין, הפרשן הפוליטי ועורך חדשות 'בקהילה', ואבי בלום – הפרשן הפוליטי של 'קו עיתונות דתית' לשעה מרתקת של סקירה ופרשנות על הנעשה מאחורי הקלעים ובמסדרונותיה של הפוליטיקה החרדית.

בתוכנית השבועית, שלא מן הנמנע שהיא תהיה עוקצנית ומושחזת, יתארחו אישי ציבור, פוליטיקאים, ואנשי תקשורת וינתחו את האירועים הבולטים של השבוע שחלף מזווית ראיה חדה וצולפת, כמיטב המסורת הידועה של השניים.

הנהלת רדיו קול ברמה אמרה הערב ל'בחדרי חרדים', כי "אנחנו שמחים לצרף לשורותינו את שני העיתונאים הבכירים ורואים בכך חלק ממחויבותנו לקהל מאזיני התחנה הראויים לקבל את הטוב ביותר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}