כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

נשיא האוניברסיטה: הפסיקו ללמוד וצאו להפגין נגד האברכים

"בעצה אחת עם התאחדות הסטודנטים, אנו מבקשים מהמרצים להפסיק את הלימודים החל מהשעה 18:00 ולהצטרף, ככל האפשר, לתלמידינו בעצרת", כך מפרסם נשיא האוניברסיטה העברית לקראת ההפגנה נגד חוק האברכים הערב

פרופ' בן ששון. צילום: פלאש 90
פרופ' בן ששון. צילום: פלאש 90

נשיא האוניברסיטה העברית פרופ' מנחם בן ששון, מתייצב לצד הסטודנטים במאבק נגד חוק האברכים וקורא להשבית את הלימודים ולהצטרף להפגנה שתתקיים היום בירושלים.

אתמול החלה הפגנה נגד החוק מול בית ראש הממשלה בירושלים. פעילים התקרבו במהלכה לבית ראש הממשלה, אחדים מהם ניסו לפרוץ את הגדרות ונעצרו על ידי המשטרה שהוצבה במקום.

היום בערב צפויה להתקיים ההפגנה המשמעותית יותר מול בית ראש הממשלה, כאשר עשרות אוטובוסים צפויים להגיע לבירה מכל חלקי הארץ.

הפרופ' בן ששון כותב בהודעתו לסטודנטים כי הנהלת האוניברסיטה העברית מברכת על כך שהסטודנטים נזעקים להשמיע את קולם בנושא זה. הקצאת העזרה הממשלתית לסטודנטים קשורה קשר בל ינתק למעמד ההשכלה הגבוהה בארץ.

"אף שהאוניברסיטה עושה ככל יכולתה כדי להקל על הסטודנטים במלגות ובמענקים, הרוב הגדול של תלמידינו מממן את לימודיו בכוחות עצמו. מן הראוי שממשלת ישראל תתמוך בקניית תורה ודעת, ואין ראוי מתלמידינו לקבל תמיכה זו.

"לפיכך, בעצה אחת עם התאחדות הסטודנטים, אנו מבקשים מהמרצים להפסיק את הלימודים החל מהשעה 18:00 ולהצטרף, ככל האפשר, לתלמידינו בעצרת", נכתב בהודעה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}