כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

רוקדים - ואחר-כך בוכים • תופעה מדאיגה

בימים האחרונים מתרחבת תופעה מדאיגה של גניבת פריטים מאולמות שמחה חרדיים • בחור ישיבה, שתיקו האישי נגנב במהלך שמחה ב'היכלי מלכות', מספר ל'בחדרי חרדים' על התופעה ועל סירוב האולם לתת לו לצפות בסרטי האבטחה • היכלי מלכות: "הבחור התנהג בחוצפה"

רוקדים בחתונה. צילום אילוסטרציה: מוטי אהרונוביץ
רוקדים בחתונה. צילום אילוסטרציה: מוטי אהרונוביץ

תופעה חדשה מדאיגה באולמות השמחה החרדיים: ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה, כי בשבועיים האחרונים התרחשו באולמות שונים גניבות של ארנקים ומכשירים סלולאריים.

במקרה אחד, שפרטיו הגיעו לידי האתר, עולה כי חבריו של החתן שהגיעו ביום ה' האחרון לשמחת החתונה באולמי 'היכלי מלכות' בבני-ברק, לא חשבו כי יצטרכו לעזוב את המקום ללא חלק נכבד מחפציהם.

"הגענו כדי לשמוח בשמחתו של חבר", מספר אחד הבחורים. "הנחתי את תיק הגב שלי שבתוכו היה חפצים יקרים, ביניהם גם ארנק עם כסף וכרטיס אשראי, מתחת לבר בכניסה לאולם - ונכנסתי לשמח.

"כשחזרתי לקראת סוף האירוע, התיק היה באותו מקום, אבל הכרטיס אשראי ונגן המדיה שלי, ששווה כמה מאות שקלים - נעלמו לי. גם לחבר טוב שלי נעלם חפץ יקר ערך בשווי 700 שקל".

לטענתו, הוא נגש למנהלת האולם שנכחה במקום, והיא הפנתה אותו לקצין ביטחון שהיה באותה משמרת. הבחור הבחין, כי במשרדי האולם ישנם מצלמות בטחון, המצלמות את האולם ואת האזור בו נגנבו לו ולחברו הדברים.

"קצין הביטחון אמר לי שהמצלמות הללו לא מצלמות ואין לו כל דרך אפשרות לבדוק את העניין, בזמן שאני עצמי ראיתי כי המצלמה מצלמת את אזור הגניבה".

הסיפור שהתרחש ביום חמישי האחרון נכנס לרשימה ארוכה של סיפורי גניבות באולמות חרדיים בתקופה האחרונה. כך, לדוגמא, באולם 'הדר דימול' ברמת גן נערכה ביום רביעי חתונה חרדית ל'מהדרין'. לפתע נכנסו ללובי האולם שוטרים, והאורחים גילו להפתעתם כי אחד המלצרים חשוד בגניבת מספר פלאפונים וארנקים.

מאולמי 'היכלי מלכות' נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "לא היו דברים מעולם, בכל מצב שיש סיפור דומה אנחנו מראים את הצילומים לאורחים תחת אישורו של קצין הביטחון. במקרה זה יכול להיות שהבחור התנהג בחוצפה או לא בדרך ארץ, ולכן נמנעה ממנו הצפייה בצילומים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}