כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

תרגיל התרמת דם בבני ברק

ביום א' הקרוב (31.10) יערוך מד"א, בשיתוף יחידת שירותי הדם של צה"ל ועיריית בני ברק, תרגיל רחב היקף של התרמת דם בשעת חירום * במסגרת האירוע, יתורגלו חיילי המילואים וצוותי ההתרמה של שירותי הדם של מד"א בהתרמת דם למטרות מיוחדות

במסגרת שיתוף פעולה מיוחד בין שירותי הדם של מד"א, מקרפ"ר, פיקוד העורף ועיריית בני ברק, ייערך ביום א' הקרוב (31.10) תרגיל רחב היקף שידמה התרמת דם המונית בשעת חירום.

במסגרת התרגיל, יוצבו עמדות התרמה רבות בסמינר בית יעקב שבבני ברק (רח' חזון איש 50), שנבחר לארח את התרגיל, ובהן יתרימו אנשי המילואים וצוותי התרמות הדם של מד"א שיתייצבו במקום מנות דם רבות מהאוכלוסייה שתגיע. התרגיל ייפתח בשעה 16:00, ויסתיים בשעה 22:30.
מטרת התרגיל הינה לדמות מצב חירום שבמסגרתו נדרשות מנות דם רבות מאוד בזמן קצר. במד"א מציינים, כי ההיערכות והתרגול חשובים לא רק לעיתות מלחמה, אלא גם ובעיקר לטובת פעילות נכונה ויעילה בעיתות אסון, פיגועים או אירועים רבי נפגעים.

במהלך התרגיל יותרמו מנות הדם מהאוכלוסייה בבני ברק. יצוין, כי זו הפעם הראשונה בה מקיימים את התרגיל בשיתוף האוכלוסייה החרדית בעיר.

במהלך התרגיל, יבקרו באתר סגן שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, אלוף פיקוד העורף, מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, קצין רפואה ראשי, ובכירי עיריית בני ברק.

רמ"ג אלי בין, מנכ"ל מד"א: "אני רואה חשיבות אדירה לתרגיל בסדר גודל כזה, שידמה התרמות דם בעיתות חירום. אין ספק, כי ברגע האמת יכולת התרמת הדם תעמוד למבחן, ועלינו לוודא שנוכל לתת את המענה הטוב ביותר האפשרי בזמן זה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}