כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

אטיאס: לא אתן לילדי להפגש עם ילדים חילוניים

במהלך כנס של 'גשר' בנושא 'מדינה בהפרדה' אמר אטיאס: במידה ולא יתוכננו שכונות או ערים לחרדים - התוצאה תהיה שהם יכבשו שכונות חילוניות • לא אתן לילדיי להיפגש עם צעירים חילוניים במפגשי החלפת דעות

אטיאס: לא אתן לילדי להפגש עם ילדים חילוניים

התבטאות מעניינת נרשמה מפיו של שר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס, במהלך כנס שערכה 'עמותת גשר' בבית גשר בירושלים. הכנס עסק בנושא 'מדינה בהפרדה' ובמגורים של חרדים וחילוניים באיזורים משותפים.

בנאומו אמר אטיאס, בין השאר, כי לא ייתן לילדיו להיפגש עם צעירים חילוניים במפגשים של היכרות והחלפת דעות. "אני בעד מגורים נפרדים בשכונות נפרדות לחרדים".

אטיאס ציין, כי למרות שבכל שנה מתחתנים בציבור החרדי 6500 זוגות, ממשלת ישראל לא תכננה בעשר שנים האחרונות עיר המיועדת לחרדים. אטיאס הזהיר כי במידה ולא יתוכננו שכונות או ערים לחרדים - התוצאה תהיה שהם יכבשו שכונות חילוניות.

מנכ"ל עמותת גשר, אילן גאל דור, בירך את השר על "האחריות שהוא לוקח לבניית דירות לחרדים", אך הביע את חרדתו לעתידה של מדינת ישראל, כאשר שר אומר כי הוא אינו רוצה שילדיו ישתתפו במפגש גשר עם ילדים חילוניים. "עלינו למצוא גשרים לשבירת המחיצות והסטריוטיפים שיש בין האוכלוסיות", סיכם.

באירוע השתתפו גם השר לשעבר יוסי פריצקי, סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס, והעיתונאית אפרת רוזנברג שפירא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}