כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

החתן של שלמה ארצי מצטער: "חבל שלא קיבלתי חינוך חרדי"

בעוד הציבור החרדי מתגונן מול מתקפה חסרת-תקדים, יוצא חתנו של הזמר שלמה ארצי, השחקן יפתח קליין, חוצץ נגד תופעת ההסתה: "הם שומרים עלינו רוחנית" • "אני רוצה חג כמו של החרדים" • "חזרתי הביתה והודעתי שמעכשיו אני שולח את הילדים שלי ללמוד בבית ספר דתי"

גדלתי כחילוני גמור ואני לא יודע כלום.  השחקן יפתח קליין
גדלתי כחילוני גמור ואני לא יודע כלום. השחקן יפתח קליין

בעוד הציבור החרדי מתגונן מול מתקפת הסתה חסרת-תקדים, כותב השחקן יפתח קליין, חתנו של הזמר שלמה ארצי, בעיתון 'רייטינג': "אני לא כועס על זה שחרדים לא הולכים לצבא. אני באמת מאמין שהם שומרים עלינו רוחנית. אני מאמין שבזה שהם מתפללים הם עושים את העבודה שלהם. הם את שלהם עושים, אנחנו נעשה את שלנו. ולא יזיק לנו לאמץ כמה מהערכים שלהם.

"אולי ביום מן הימים העולם החילוני כבר לא יספק אותי. זה לא מרתיע אותי ואין לי אנטי לזה, להפך. גדלתי כחילוני גמור ואני לא יודע כלום - לא תפילות, לא חגים, לא מועדים - זה מביך.

"יש בי איזה כעס על ההורים שלי שלא נתנו לי את ההשכלה הזאת. בסופו של דבר אני חושב שאנחנו החילונים מפסידים. אצלנו חג זה חארטה - יושבים לאכול ארוחת ערב ובזה זה מסתכם. יש לי חברה שחזרה בתשובה והיא כל הזמן מדברת על ההתעלות הרוחנית ועל הקדושה של הימים האלה, ואני יושב בבית ואומר (כאן הוא מסנן קללה בשפתם) עוד ארוחת ערב'.

"הילדים שלי כל הזמן בחרדה שאני אחזיר אותם בתשובה. לקראת סרט אחר שעליו אני עובד נפגשתי עם הבמאית ועם המשפחה הדתייה שלה, והתרשמתי מאוד מכמה הילדים שלה מחונכים. חזרתי הביתה והודעתי שמעכשיו אני שולח את הילדים שלי ללמוד בבית ספר דתי".

וכל זה למרות המאבק המיוחצ"ן והנגוע על הליב"ה ופרשת עמנואל, למרות ההסתה והשנאה המופצת ברחוב, למרות 'הבטחת ההכנסה', למרות החרדים המוצצים את כספי המדינה ומאיימים על כלכלת ישראל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}