כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

סוכני ה-FBI עצרו ישראלי לשעבר • החשד: הזמנת רצח

בלתי ייאמן: יעקב ויזל, ישראלי לשעבר, נעצר בסי-גייט, בחשד להזמנת רצח נגד שותפו לשעבר • לרוע מזלו הוא הזמין את הביצוע מסוכן FBI שהתחזה למחסל • הסיבה להזמנת הרצח: כספי ביטוח

מעצרו של ויזל בסי-גייט
מעצרו של ויזל בסי-גייט

שוב חרדי בכותרות בתקשורת האמריקנית - ובהקשר שלילי: יעקב ויזל, חרדי, תושב ישראל לשעבר, המתגורר מזה 25 שנה בסי-גייט, נעצר על ידי סוכני ה-F.B.I בחשד לתכנון רצח של שותפו לשעבר. לא פחות.

מעצרו של ויזל היכה גלים בכלי התקשורת האמריקניים. על פי הפרסומים בכלי התקשורת, הוא חשוד בתכנון רצח בכדי לזכות בכספי הביטוח של שותפו לשעבר.

בארה"ב יש לא מעט אנשים, המבטחים אנשים מבוגרים תמורת דמי פרמיה גבוהים, זאת בכדי לזכות בכספי הביטוח לאחר מות המבוטח. הנוהג נפוץ בעיקר בציבור החרדי, שרואה בתשלום הביטוח חיים עבור אנשים חולים, מעין חיסכון ליום סגריר.

אלא שעל פי החשד, ויזל - ששילם את דמי הביטוח עבור שותפו, ששכב בבית החולים - ביקש למהר בקבלת כספי הביטוח, והזמין 'חיסול' של החולה.

דא עקא, ש'המחסל' היה סוכן של הרשות הפדרלית, שהקליט את השיחות בהן הזמין את החיסול, והביא להפללתו המהירה. בהקלטות נשמע ויזל גם מציע דרכים לחסל את המבוטח כמו, למשל, להכניס תרופות לתוך הקפה שלו.

לאחר שהיו ברשותם את כל ההוכחות, הגיעו עשרות סוכנים של הרשות הפדרלית לשכונת סי-גייט, ואזקו את ויזל באמצע הכביש - ולעין כל.

כתב אישום הוגש כנגד ויזל, וכבר בשבועות הקרובים יפתח משפטו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}