כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

ראש העיר חוגג, התושבים מחפשים חניה

בפנים - ראש עיריית בני-ברק חוגג חתונה לבנו, ובחוץ - שערורייה: הפקחים העירוניים חסמו את כל מקומות החניה, לטובת האח"מים שבדרך • 'בחדרי חרדים' פנה לעירייה - ומקומות החניה שוחררו

אין חניה. הפקחים מבשרים לנהגים
אין חניה. הפקחים מבשרים לנהגים

רוב תושבי בני-ברק אינם מכירים את ראש העיר שלהם באופן אישי - ולא הוזמנו לשמחת נישואי בנו המתקיימת הערב (ג'). למרות זאת, הם נאלצו לחוות את ה'שמחה' על בשרם.

רחוב המלך שלמה הוא אחד הרחובות המרכזיים בעיר. ברחוב ממוקמים לא מעט אולמות אירועים, ובהם 'היכלי מלכות', 'ארמונות חן' וחנויות-ענק. מקומות החנייה המועטים מספיקים אפשרות חניה למעט מכוניות, אולם הערב גם האפשרות הזו בוטלה.

עשרות אנשים שהגיעו בשעה האחרונה לרח' שלמה המלך, נאלצו לגלות כי אין להם אפשרות חנייה ברחוב. החניות עמדו ריקות - אך פקחי העירייה חסמו אותם במחסומים ולא אפשרו לחנות.

את הסיבה לכך, גילו הנהגים הזועמים רק לאחר בירור קצר.

ראש העיר, יעקב אשר, חוגג הערב את שמחת הנישואין לבנו. בכדי להקל על החוגגים, ביניהם שרים ואח"מים, החליטה העירייה לשריין מקומות חניה למכביר.

בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים', בועז בן ארי, שנמצא במקום, הוא מספר על השערורייה: "הפקחים סגרו כאן כל אפשרות חנייה בסמוך לאולמות ולחנויות ברחוב. כל מי שניסה לחנות לא נתנו לא את האפשרות.

"ברגע שראו שאנשים עושים בלגן ונלחמים על החנייה, צמצמו את החסימה למספר חניות מצומצם".

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה: "צר לנו שיש אנשים שמחוסר פרגון זאת ההתנהגות שלהם. היחידה לאבטחת אישים ביקשה לשריין 4-5 מקומות חנייה לשרים ולאח"מים שיגיעו לחגוג את שמחתו וכשהבחינו הפקחים שזה מהווה בעיה, בוטלה החסימה וכל מקומות החנייה שוחררו".

תמונות שצולמו על-ידי צלם 'בחדרי חרדים', מעידות על מספר גדול יותר של מקומות חניה שנחסמו.

כך או כך, בבדיקה שנערכה עולה, כי לאחר פניית 'בחדרי חרדים' לעיריית בני ברק, אכן שוחררו כל מקומות החנייה.

































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}