כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מסיבת הפתעה לאטיאס: הבכירים צהלו, המתפללים בכו

צמרת ההון והשלטון נהרה אמש למסיבת יום הולדתו של שר השיכון במנהרות הכותל • המתפללים ל'בחדרי חרדים': "שער יפו נסגר לתנועה - והאוטובוסים הורידו אותנו במרחק רב" • לשכת רב הכותל: "מאבטחי הנשיא ביקשו לסגור צירים"

חסם את הדרך. הנשיא פרס מגיע לחגיגה (צילום: פלאש 90)
חסם את הדרך. הנשיא פרס מגיע לחגיגה (צילום: פלאש 90)

מסיבת הפתעה נערכה אמש (מוצ"ש) לשר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס, במלאות לו 40 אביבים. צמרת ההון והשלטון במדינת ישראל הגיעה לאחל לו מזל-טוב באירוע שנערך במנהרות הכותל בהפקת לשכת רב הכותל.

אלא שהחוגגים שפיזזו במנהרה השקטה מתחת לפני הקרקע, לא יכלו לראות את הסבל שנגרם באותן שעות למתפללים שהגיעו לפקוד את הכותל המערבי.

על-פי טענות מתפללים, שהגיעו ל'בחדרי חרדים', עולה כי שער יפו נסגר לתנועה וכי אוטובוסים היו צריכים להוריד את הנוסעים מרחק רב מהתחנה הרגילה, בחניון העליון.

"הגעתי להיכנס דרך שער יפו", מספר אחד המתפללים ל'בחדרי חרדים'. "אומרים לי שאנשים חשובים אמורים להגיע לפה, ולא ייתכן להיכנס לכאן בשעות הקרובות. זאת שערוריה. כל אחד שירצה לערוך מסיבת יום הולדת יעשה זאת על חשבון המתפללים?".

מלשכת רב הכותל והמקומות הקדושים, נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "בגזרת הכותל לא זז כלום אתמול בלילה. להיפך, היה ריבוי מתפללים ודרשנו להכניס את כל אלו שצריכים כניסה מיוחדת לכותל כמו נכים.

"בשעה 20:00, הרבה לפני האירוע, סגרו למספר דקות את שער יפו והרב שמואל רבינוביץ ביקש לפתוח חזרה את השער. כמובן שכשהגיע הנשיא, התבקשו האבטחה לסגור את הצירים, כדי לאבטח את האזור בצורה ראויה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}