כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

רוצה לזכות במכות? תשלם כמה אלפי שקלים

המסמך הבא נראה כלקוח מספר פורימי: כתב שותפות שחולק בשיכון סאטמר בלונדון, 'מזכה' את התורם תמורת סכום של כמה אלפי שקלים במכות שסופגים המפגינים בארץ ישראל • ויש תעריפון מדויק לכל מפגין • פרסום ראשון

"העינויים הקשים". צילום: אלי קובין
"העינויים הקשים". צילום: אלי קובין

עד שלא ראינו לא האמנו: הפגנות הענק הנערכות על-ידי 'הסיקריקים', במוקדים שונים ברחבי הארץ, נראות תמוהות גם בעיניים חרדיות למהדרין: מה מביא אנשים לצאת מביתם בחום היום, לחטוף מכות, ולשבת במאסר.

אם בנושאים הקשורים לעיקרי הדת, יש המעריכים את פועלם ורואים בכך מסירות נפש, הרי שבנושאים רבים אחרים, המאבקים התמוהים, אינם מתקבלים על השכל הישר, ורבים-רבים שואלים את עצמם, מה להם ולהפגנות הזועמות הגורמות לחילול שם שמיים.

לשיא הגיעו הדברים בפרשיית 'אלקטרה'. חבורת מטורפים גררה את הציבור החרדי למאבק בחברה שנענשה על לא עוול בכפה. המאבק תואר בתחילתו על-ידי 'אתרא קדישא' כמאבק ערכי על קדושת קברי ישראל. אולם מסמך זה מוכיח, כי הוא הונע רובו ככולו מאינטרסים כלכליים פסולים.

הסברי החברה החוזרים ונשנים, כי אין להם כל קשר לחפירות, לא הועילו.

המפגינים, המתוקצבים בחבילות של לירות שטרלינג, המגיעות באורח קבע מריכוזי סאטמר בעולם, היו חייבים להמשיך את קמפיין השנאה, בכדי לכלכל את בני ביתם.

מידי יום הם יצאו לזירת האירוע, תוך שהם דואגים ש'המכות' שהם מקבלים יתועדו היטב במצלמות הצלמים אותם הם שכרו, והועברו במיילים למוקדי ההתרמות ברחבי העולם.

ממסמך שהגיע לידי אתר 'בחדרי חרדים' עולה, כי ההפגנות הללו לא פועלות בחלל ריק. בהתרמה שעורכים נציגי הסיקריקים בקרב חסידי סאטמר בלונדון, נכתב הטקסט הבא, שנראה כלקוח מספר כיתה פורימי, ואנו מביאים אותו כלשונו:

הסכם שותפות, נכתב בכותרת המסמך.

"בין המוחים המשתתפים בצער השכינה בפועל המחולל על ידי רשעי ישראל באמצעות חיטוטי שכבי רח"ל לבין המשתתפים ונושאים בעול ההוצאות הנ"ל.

והשותפות בזה כעין יששכר וזבולון שאין נגרע מאף אחד חלקו וכולם ישנם בחלק שלם ושותפות מלאה בכל המכות האכזריות וישיבה במאסר ועינויים קשים ומרים ושכיבה בבית החולים וצער של
גז מדמיע.

וזה המחירון המלא לשותפות:

1. בסך 720 ליש"ט קונים בזה שותפות של כל המערכות מתחילת הקיץ תש"ע עד סיום המערכה.

2. בסך 3870 ליש"ט קונים בזה שותפות של אלפי מוחים של יום שלם


3. בסך 180 ליש"ט קונים בזה שותפות של אוטובוס שלם דהיינו 52 אנשים מוחים

4. בסך 72 ליש"ט קונים בזה שותפות של איש אחד ליום כולל כל העינויים הקשים


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}