כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

לבה רותחת של שנאה • טור אישי

"כאשר חרדים, כסף, חקיקה וביבי באים יחדיו, אף אחד לא יפספס את ההזדמנות לתקוף, ללכלך, להסית ולהשמיץ" • ירח טוקר, יועץ התקשורת של יו"ר ועדת הכספים, במונולוג על היום שעבר

ירח טוקר
ירח טוקר

למעלה מ-300 שיחות טלפון קיבלתי מאז אתמול בערב. המכשיר הסלולארי אשר ברשותי פשוט לא הפסיק לצלצל ולרטוט. עוד מפיק ועוד עורך, עוד כתב ועוד מגיש - כולם צלצלו וצלצלו, עד השעה 16:00 אחר הצהריים.

ב-16:00 לא קרה דבר חדש בנושא החוק. פשוט המכשיר שלי פשוט קרס מעומס השיחות. אין תחנת רדיו או טלוויזיה, עיתון או מקומון שביקש להישאר מאחור. ההסתה התקשורתית המתוזמנת והמאורגנת פעלה בארטילריה כבדה, עזה, והנחיתה על היהדות החרדית לבה רותחת של שנאה. אכן, שוב.

עוד בנושא:
גפני תוקף: "צבועים. הסטודנטים מקבלים פי כמה מאשר האברכים"
גפני הגיש 'עוקף בג"ץ': קצבה ייעודית לאברכים
ובסוף: גפני יעודד יציאת אברכים לעבודה
ליצמן מחשק את גפני? "על כסף לא פורשים מהקואליציה" • משבר בתוך משבר
הסטודנטים: "נערוך הפגנת ענק בבני ברק" • ראיון מלחמה


רבים שאלו אותי ואת עצמם היום - מה קרה? מדוע שוב גלי השנאה נחתו על כולנו כאשר לא עשינו דבר, רק ביקשנו לשמר מצב קיים עשרות שנים, ללא תוספת של אגורה שחוקה אחת.

התשובה לכך ברורה וידועה: כאשר חרדים, כסף, חקיקה וביבי באים יחדיו, אף אחד לא יפספס את ההזדמנות לתקוף, ללכלך, להסית ולהשמיץ. למרות שמדובר בעניין ברור וחד-משמעי, קליט ובעל מסר אחיד, המענה מצד היהדות החרדית היה לצער כולנו קול קורא באפילה. מה שהוכיח שוב, כי לא משנה מה נעשה, הציבור החרדי תמיד יזכה לקיתונות של רותחין - לא משנה כמה ממלכתיים נהיה. את התואר 'חסידי אומות העולם' לעולם לא נקבל כאן. ברגע שהחתול רק יראה את העכבר, הוא ירוץ אליו ויהי-מה.

ח"כ הרב משה גפני עלה מאז אמש לשידור באינספור תחנות וכלי תקשורת. כמוהו גם נציגיה הנאמנים של היהדות החרדית ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס, ח"כ הרב מאיר פרוש וח"כ הרב אורי מקלב, אשר לא עמדו בלחץ הטלפוני - ענו, הגיבו, תקפו והסבירו. כל אחד בקולו ובסגנונו הוא.

כולם ביקשו תגובה. הנציגות החרדית ניסתה להתמודד בכל כוחה, אך האש גבוהה מדי. כבר אמרנו, כשמדובר בחרדים וכסף, רק חסרה הכותרת. כל השאר כבר מוכן במגירות, סקרים, מאמרים, חרדים מספרים על עצמם וכו'.

אין ספק כי התחושה של כל אחד מאיתנו בימים אלו קשה, קשה מאוד. אך אנו מאמינים בדרכנו ונמשיך בה. הנציגות החרדית תמשיך ותנסה לעגן את התמיכה והסיוע לעולם התורה ולומדי התורה אשר מגנים על הארץ הזאת. נציגי הציבור ימשיכו לנסות ולהסביר בדרכם את המהלכים כפי שהם. ולה' הישועה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}