כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024
שימו לב

חברת החשמל מתריעה שוב: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות

בהודעה מיוחדת לציבור מתריעה שוב חברת החשמל כי נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות מסרון שקרי הקורא ללקוחות "להסדיר את חובם" באמצעות קישור המוביל לתשלום בכרטיס אשראי

חברת החשמל מתריעה שוב: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות
אילוסטרציה צילום: unsplash

מזה מספר חודשים מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על נסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד המבקש להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.

היום (רביעי), הודיעו בחברת החשמל כי שוב מופצות הודעות לנייד של לקוחות - הכוללות קישור להקשת תעודת זהות באתר אינטרנט הזהה בנראות לאתר הרשמי של חברת החשמל . מיד לאחר הקשת תעודת הזהות הלקוח מתבקש למלא פרטי כרטיס אשראי.

חברת החשמל שבה ומבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל, בנוסף ביקשו בחברת החשמל להבהיר: החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון .

"אין להתייחס או להשיב לפניה. חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים" סיכמה חברת החשמל את הודעתה.

חברת חשמל הונאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}