כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

הסטודנטים מתקפלים: ביטלו הפגנה בבני-ברק

יו"ר התאחדות הסטודנטים: "קיבלנו פניות מסטודנטים חובשי כיפה. אין לנו עניין להתריס" • המשטרה: "הם חיפשו סולם לרדת מהעץ, מעולם לא ניתן להם אישור להפגין בעיר" • חילופי האשמות

סטודנטים מפגינים נגד אברכים (צילום: פלאש 90)
סטודנטים מפגינים נגד אברכים (צילום: פלאש 90)

בעוד נשלמות ההכנות האחרונות של הסטודנטים לקראת פרובוקציה שתתקיים הערב בירושלים נגד 'חוק האברכים', מסתבר, כי הפגנת הסטודנטים נגד ציבור לומדי התורה, שתוכננה להתקיים בבני-ברק, בוטלה.

הסטודנטים טוענים, כי קיבלו בקשות רבות מראשי ארגונים ברחבי הארץ לא לקיים אותה. לעומת זאת, גורמים במשטרה מבהירים: "מעולם לא ניתן אישור להפגין בתוך העיר".

גורמים בכירים במשטרה אמרו הבוקר (ב) ל'בחדרי חרדים': "יתכן מאד שהם חיפשו סולם לרדת מהעץ, כי מעולם לא ניתן אישור רשמי ללכת ולהפגין בתוך העיר. לא היינו נותנים לדבר כזה להתרחש, אנחנו לא מחפשים בלגן".

יו"ר התאחדות הסטודנטים, איציק שמולי, מודה כי הפגנה נגד אברכים בבני-ברק פירושה הסתה. לדבריו, הסיבה לביטול ההפגנה היא חוסר רצון ליטול חלק בהפגנה שכל מהותה התרסה.

"אנחנו מייצגים גם ציבור של חובשי כיפות", אומר היו"ר. "לאחר פניות רבות שקיבלנו מגופים שונים, החלטנו לבטל את קיומה של ההפגנה".

בהתאחדות הסטודנטים מאשימים את 'הפורום לשיווין בנטל', כמי שיזם את ההפגנה. "מלכתחילה היה לנו ספק גדול בקיום הפגנה כזו", אומרים בהתאחדות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}