כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מנכ"ל המריבה: מי יזכה בגמר הגדול?

חודשים ארוכים לא הספיקו לשר המשפטים יעקב נאמן, ולרב הראשי הגרש"מ עמאר, להגיע להסכמה על מינוי מנכ"ל לבתי הדין הרבניים • הרב מעוניין למנות את הרב בנימין אטיאס (אח של...), אבל נאמן מתנגד

הרב בנימין אטיאס. צילום: פלאש 90
הרב בנימין אטיאס. צילום: פלאש 90



בעוד סערת "חוק האברכים" הולכת ומתעצמת יש המתעסקים בעניינים לא פחות 'חשובים'.

בעוד שבועיים יסתיים מינוי הזמני של מנכ"ל בתי הדין הרבניים, הגר"ש דייכובסקי ומי שאמור להכריע במינוי הקבוע לתפקיד, לא מצליח לעשות זאת.

כזכור, לפני מספר חודשים התכנסו חברי הוועדה למינוי דיינים והחליטה כי הגר"ש דייכובסקי ימונה למנכ"ל זמני זאת בעקבות אי ההצלחה להגיע למועמד מוסכם על הרב הראשי לישראל, הגרש"מ עמאר יחד עם שר המשפטים, יעקב נאמן.

בין המועמדים שעמדו למבחן באותה תקופה היו הרב מלכה, הרב לוז והרב אטיאס. בסביבתו של הגרש"מ עמאר ידעו לומר כי הרב אטיאס, אחיו של השר, אריאל אטיאס ייבחר לתפקיד אבל השר נאמן התנגד.

לפני ימים ספורים פקדו, הגרש"מ ושר המשפטים את מעונו של הגר"ע יוסף בשכונת הר נוף בירושלים שם גם לא הצליחו השניים להגיע להסכמה אודות מינוי של מנכ"ל חדש לתפקיד.

ביום שישי האחרון נערכה ישיבת הוועדה גם אז לא התפרסם שמו של המנכ"ל החדש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אם עד הוועדה הקרובה לא תתקבל ההחלטה הסופית, יצטרכו חברי הוועדה לצרף דיין מכהן נוסף לרשימת 9 הדיינים של בתי הדין הרבניים, עד אז מינוי של הגר"ש דייכובסקי יוארך.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}