כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

'פרשיית הרנטגן': כתב אישום נגד המפתה

בסיום חקירה מקיפה נגד מבקר עיריית נתיבות, שמעון אלון, החליטה המשטרה להמליץ על הגשת כתב אישום כנגדו בחשד לנסיון לפתות את הרנטגן בכדי להפלילו • בנוסף חשוד אלון כי קיבל כסף עבור מוסדות הבאבא ברוך

הרנטגן עם הרב הראשי. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
הרנטגן עם הרב הראשי. צילום ארכיון: בחדרי חרדים

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את מבקר עיריית נתיבות, שמעון אלון, החשוד שהיה מעורב בניסיון לשלוח פיתוי לרב יעקב איפרגן, "הרנטגן" מנתיבות, ולרב בנימין חן. התיק יועבר להמשך טיפול בפרקליטות מחוז דרום, כך על פי הודעה שהוציאה המשטרה בשעה האחרונה.

בתום חקירה שניהלה היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), הודיעה המשטרה כי היא סבורה שישנה תשתית ראייתית מספקת כדי להגיש כתב אישום נגד אלון בעבירות של ניסיון לשידול לביצוע עבירה, ניסיון לקשירת קשר או עוון ובעבירה על חוק הגנת הפרטיות.

החוקרים הציגו בפני אלון קלטות המתעדות שיחה בינו לבין הצעירה שאמורה הייתה לפתות את הרב, ותמלול הדיאלוג ביניהם. בחקירתו הכחיש אלון בתוקף כי שלח את הצעירה להפליל את "הרנטגן" ואת חן.

בין היתר נחשד במסגרת החקירה כי במקביל לתפקידו הרגיש בעירייה, קיבל אלון ללא אישור כסף או שווי כסף עבור ניהול במוסדות הבאבא ברוך בנתיבות וכן ביצע עבודות ויטראז'ים פרטיות לבתי כנסת בתשלום. כמו כן, חושדת המשטרה כי אלון היה מעורב בביצוע האזנות סתר לא חוקיות.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}