כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

שבת נכנסה, והבחורים נתקעו בכביש ראשי

על הכביש הראשי בין לונדון למנצ'סטר, נתקעו בערב שבת האחרון חמישה בחורים הלומדים בישיבה בלונדון • הסיבה: פקק תנועה שנוצר בעקבות תאונת דרכים קטלנית • מה הם עשו, ומה קיבלו על עצמם?

שבת נכנסה, והבחורים נתקעו בכביש ראשי

חמשת הבחורים שיצאו בצהרי יום השישי האחרון מהישיבה בה הם לומדים בלונדון לכיוון מנצ'סטר, שם תכננו להתארח בבית יהודי, תושב המקום, לא חשבו לרגע כי יקלעו להרפתקה של ממש.

הבחורים תכננו את נסיעתם החל משעות הבוקר המוקדמות, והחליטו לצאת בצהרי היום, בכדי להגיע בזמן למקום האירוח. אלא שבאמצע הדרך, נקלעו הבחורים לפקק תנועה גדול שנוצר בעקבות תאונה קטלנית שארעה באמצע הכביש הראשי.

השמש שהחלה את מסלול השקיעה בקצב מואץ, הלכה בקצב הפוך מהפקק שהלך והתארך. הבחורים הלחוצים ניסו לפנות למפקדי המשטרה, בכדי להסביר להם את חומרת העניין ואת המצוקה בה הם שרויים, אך לשווא.

20 דקות לפני שקיעת החמה, הניחו הבחורים את הרכב בצד, והחלו בצעידה רגלית לעבר מנצ'סטר, מרחק של למעלה מ-60 ק"מ על כביש ראשי ומסוכן.

לאחר 8 שעות הגיעו הבחורים למנצ'סטר, שם נאלצו ללכת עוד שעה ארוכה עד לבית המארח, שלא ידע את נפשו מדאגה.

אחד הבחורים שדיבר עם 'בחדרי חרדים' הבטיח כי זו הפעם האחרונה שייצא מביתו ביום שישי בצהרי היום, והבחורים כולם קיבלו על עצמם, להקדים את כניסת השבת בעשרים דקות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}