כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

בית המשפט המחוזי קבע: הסיקריק חשין יישאר במעצר

בית המשפט המחוזי קיבל את ערעור המשטרה: אברהם חיים חשין, שנעצר בביתו בחשד כי תקף את ח"כ יעקב כץ והעלה ניידות משטרה באש, יישאר הלילה במעצר • מחר בצהריים, ישוחרר למעצר בית בבית הוריו • המשטרה דרשה 5 ימי מעצר • בתגובה: החלו הפגנות במאה שערים

צילום אילוסטרציה: דוד קורן
צילום אילוסטרציה: דוד קורן

בית המשפט בירושלים החליט היום (ד), בתום דיון קצר בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של הסיקריק אברהם חיים חשין, שנעצר אמש בביתו, כי הוא ישוחרר למעצר בית בן חמישה ימים בבית חותנו.

אולם המשטרה התנגדה לשחרורו, ובקשה עיכוב ההחלטה למשך שעתיים - ולאחר מכן הגישה ערעור על ההחלטה לבית המשפט המחוזי, שם נחלה הצלחה: בית המשפט קיבל את העירעור, וחשין יישאר במעצר עד מחר בשעה 2 בצהריים.

עוד בנושא:
הסקריקים שלא נעצרו מפגינים לשחרור חברם • וידאו
הסיקריק שתקף את כצ'לה במאה שערים - נעצר • "שיירקבו בכלא"

אמש, מעט לאחר השעה אחת בלילה, נעצר הסיקריק אברהם חיים חשין, לאחר שנחשד בתקיפת יו"ר סיעת 'האיחוד הלאומי', ח"כ יעקב כץ, ובעוד שורה ארוכה של מעשים אלימים שהמשטרה מייחסת לו.

בין החשדות המיוחסים לו, אותן הציגה המשטרה במהלך הדיון בבית המשפט, ניתן היה למצוא גם שריפת ניידות משטרה, אותן העלו הסיקריקים באש בתקופה האחרונה. במשטרה משכונעים כי חשין הוא האחראי למעשים אלה.

אמש, עם בואם של כוחות הבילוש של המשטרה אל דירתו, התנגד חשין למעצרו, והשוטרים הפעילו כוח רב כדי לעוצרו.

מהלך היום הכריזו הסיקריקים כי אם לאחר הדיון בבית המשפט חשין לא ישוחרר - "ירושלים תבער". גם במודעות שהופצו מיד עם עלות השחר, כתבו הסיקריקים כי לא ישבו בשקט באם חברם לא ישוחרר.

בין מי שחגגו את מעצרו של חשין, היה הח"כ המותקף, יעקב כץ, שאמר ל'בחדרי חרדים', כי זהו השלב הראשוני "בסדרת המעצרים של חבורת פושעים שראויים כולם לשבת בכלא". והצהיר שוב כי הוא מקדם בימים אלו הצעת חוק שתגדיר את הסיקריקים כארגון טרור.

בתגובה להמשך מעצרו התכנסו עשרות סיקריקים ברחובות מאה שערים, והחלו בהפגנה היומית, תוך שהם משליכים אבנים לעבר שוטרים שהגיעו למקום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}