כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

בונים ביבניאל • שר הפנים הצפין

שר הפנים אלי ישי הגיע לסיור במוסדות החינוך ב'עיר ברסלב' שבצפון ושמע על התפתחות המוסדות לצד מצוקת הדיור • ואיך הגיב השר כששמע על יישוב ללא גזענות • דיווח וגלריה

ישי במעונו של הרב שיק
ישי במעונו של הרב שיק

קהילת חסידי ברסלב ביבניאל, אירחה את סגן רה"מ ושר הפנים אלי ישי לסיור במוסדות הקהילה.

שר הפנים הגיע כדי להתרשם ולעמוד מקרוב אחר השלמת בניית קריית החינוך של חסידי ברסלב וכן בניית בית המדרש המרכזי של חסידי ברסלב ביבניאל העומד אף הוא לקראת סיום הבנייה.

בלוויית חברי המועצה של החסידות, פתח את ביקורו במוסדות החינוך.

הילדים קיבלו את פניו בשירה והודו לו ולרשת 'מעיין החינוך התורני' על בניית קריית החינוך החדשה הכוללת בתוכה תלמוד תורה לבנים, בית ספר לבנות וגני ילדים. המבנה החדש יחליף את הקראוונים בהם למדו הילדים בשני העשורים האחרונים.

השר הביע את התפעלותו מקצב ההתפתחות של הקהילה ובעיקר על השילוב המיוחד בין כל העדות, אשכנזים, ספרדים ותימנים, הלומדים יחד באחדות ללא גזענות. במהלך סיורו התבטא השר ואמר: "קהילת ברסלב ביבניאל היא מודל לחיקוי! הלוואי שהיו נוהגים כך בכל המוסדות בארץ ישראל".

מנהל משרד הקהילה, אברהם עמר, העלה באוזני השר את מצוקת הדיור הקשה ביבניאל ואת החוסר העצום בדירות למכירה ולהשכרה לאנשי שלומנו, עד שזוגות צעירים הנישאים נאלצים לגור בדירות שאינן ראויות לשימוש. השר הבטיח לעזור ולקדם ככל שניתן על מנת לפתור את מצוקת הדיור ביבניאל.

במעונו של רב הקהילה, הרב שיק, שמע השר דברי חיזוק למלאכתו. הרב שיק ושיבחו על העזרה למוסדות התורה בארץ ישראל. השר הודה לרב על הביקור והבטיח כי יעזור בכל מה שניתן כדי לפתח את מוסדות הקהילה ביבניאל, 'עיר ברסלב'.















































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}