כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

הסיקריק שתקף את כצ'לה במאה שערים - נעצר • "שיירקבו בכלא"

בלשי משטרת ירושלים עצרו אמש את אברהם חיים חשין מ'הסיקריקים', בעקבות תקיפת ח"כ יעקב כץ במאה שערים • כצ'לה: "טוב שעצרו אותו. הוא צריך לשבת בכלא הרבה שנים" • "אני יוזם חוק שיגדיר את החבר'ה האלה כארגון טרור"

כצ'לה במאה שערים, לאחר התקיפה
כצ'לה במאה שערים, לאחר התקיפה

כוחות בילוש של המשטרה פשטו אמש, בערך בשעה 01:00, על דירה בבתי וורשא בשכונת מאה שערים בירושלים, ועצרו את אברהם חיים חשין, הנמנה על הסיקריקים. חשין נעצר בכוח על-ידי הבלשים, לאחר שהתנגד למעצר.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי חשין נעצר בעקבות תקיפתו של יו"ר סיעת ה'איחוד הלאומי', ח"כ יעקב (כצ'לה) כץ לפני חמישה שבועות, בעת שהגיע לתפילת מנחה בשטיבל'אך של מאה שערים. כצ'לה הותקף בידי הסיקריקים. לטענתו, הללו קיללו אותו, הרימו עליו ידיים, והוא נאלץ להימלט מהמקום.

הסיקריקים טענו, לעומת זאת, כי רק צעקו לעברו, אולם לא היכו אותו.

בימים שלאחר התקיפה הודיע כצ'לה נחרצות, מעל כל במה אפשרית, כי הוא מתכונן לפעול בכנסת כדי שיוכרז על הסיקריקים במאה שערים כארגון טרור, וכי יש להושיבם בכלא אחד אחרי השני.

כאמור, אמש הגיעו כוחות הבילוש ועצרו את חשין, הנחשד בתקיפת הח"כ. לאחר המעצר נוצרה מהומה בשכונה, ועשרות בחורי ישיבות וסיקרקים הגיעו אל הדירה, כדי להבין על מה המהומה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הבוקר (ד), נשמע כצ'לה שמח ומאושר על המעצר: "התקשרתי כל שבוע מחדש לשאול במשטרה למה לא עצרו את האברך שהתלוננתי עליו. אותו אברך קילל אותי והרים עליי ידיים, וטוב שעצרו אותו, כי הוא צריך לשבת בכלא הרבה שנים.

"כמו שהכרזתי, אני כבר פועל בכנסת להחתים את כל חברי הכנסת על חוק שיכריז על אותם פושעים כעל ארגון טרור. 10 חברי כנסת כבר חתמו על הצעת החוק ובתקווה שנצליח הלאה.

"כולי תקווה שכל החברה שם כמו האברך הזה, חשין וקופמאן, כולם יירקבו בכלא, כי זה העונש שמגיע להם".

חשין יובא במהלך היום להארכת מעצר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 77 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}