כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

שעת בוקר מוקדמת: משטרה פורצת לדירה בביתר

כח משטרתי פרץ לדירה בביתר עלית • החשד: המשפחה נחשדת בהחזקת נשק. לאחר חיפוש נמצאו 3 כדורי רובה של בן משוחרר מצה"ל • המשפחה: נקמה על סירוב פקודה

חיילים חרדים. צילום אילוסטרציה
חיילים חרדים. צילום אילוסטרציה

התנכלות? בשעת בוקר מוקדמת פרצו כוחות משטרה גדולים לבית משפחה מוכרת בעיר ביתר עלית. השוטרים\ שהיו מצוידים בצו חיפוש מהשופט עודד שחם, סרקו את הבית במשך שעות ארוכות, ולא הותירו חלקה אחת בה לא נגעו ידיהם החטטניות.

לשאלת בני המשפחה בשל מה זכו ל'ביקור' המפתיע, ענו השוטרים בגסות: הגיע דיווח כי המשפחה מסתירה כלי נשק בתוך הבית, וכי הם נחושים למצוא אותו.

בני המשפחה ההמומים, שהקיצו משנתם, ראו לנגד עיניהם כיצד הופכים השוטרים ארון אחר ארון, מזיזים את הרהיטים ומחוללים מהומה בדירה המשפחתית. בתום החיפוש יצאו השוטרים כשבידיהם שלושה כדורי רובה, שהיו מונחים במגירת הבן, ששירת בצבא עד לא מכבר.

"זה דבר רגיל וסטנדרטי", אומר ל'בחדרי חרדים' חייל משוחרר. "כמעט לכל חייל יש בבית כמה כדורים שנשארו לו מהשירות הצבאי. זה לא נקרא כלי נשק, ואין בזה שום בעיה".

המשפחה הביתרית, עלתה לכותרות לפני כשנה וחצי.

הבן י' ששירת בצבא, סירב פקודה כשהפלוגה בה שירת עסקה בפינוי מתנחלים. המפקד שהורה לי' לפנות את בני המשפחה מהבית, נענה: "אני מסרב פקודה, כי מצפונית אני לא יכול לגרש אנשים מביתם".

להערכת בני המשפחה, החיפוש, הבוקר, נועד 'לנקום' על סירוב הפקודה של הבן, שהספיק מאז להשתחרר מצה"ל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}