כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

"אם זו הייתה הפיליפינית של בניזרי, הייתם מוצאים אותה"

"אם זו הייתה הפיליפינית של בניזרי, מר נזרי, הייתם מוצאים אותה. או לפחות מחפשים. אהוד ברק ממנף את העניין הזה כבר שנות דור. תמיד יתחלק החוצה, כך או אחרת", כותב הבוקר הפרשן הבכיר של 'מעריב'

אהוד ברק
אהוד ברק

פרשת העובדת הפיליפינית של אהוד ברק, מסעירה את כלי התקשורת והציבור בישראל.

הבוקר מפרסם העיתונאי בן כספית, הפרשן הבכיר של העיתון 'מעריב', דברים ברורים על סדר העדיפויות של אנשי אכיפת החוק בישראל וכותב כי אילו היה מדובר באדם חרדי, הפרשה הייתה מסתיימת מכבר.

בן כספית כותב: "אתמול הפיץ רז נזרי, עוזרו של היועץ המשפטי לממשלה, את המכתבים המלומדים ששיגר לרשויות החקירה השונות כדי לדחוק בהן לאתר את "הפיליפינית." מה שאי אפשר לראות מהזוית של וינשטיין זה שככל שירבו המכתבים והפעלולים, כך תגבר המבוכה הגרוטסקית. מה לעשות, חברים, נתפסתם במלוא מערומיכם. עוזרת פיליפינית קטנה ועתונאית אחת חרוצה, להלן כ' מ"קול ישראל" (כרמלה מנשה, כמובן) הוכיחו, למעלה מכל ספק, את מה שנכתב כאן כבר שנים: ששלטון החוק במדינת ישראל אינו שווה לכל נפש. יש כאלה ששווים יותר.

אם זו הייתה הפיליפינית של בניזרי, מר נזרי, הייתם מוצאים אותה. או לפחות מחפשים. אהוד ברק ממנף את העניין הזה כבר שנות דור. תמיד יתחלק החוצה, כך או אחרת. לפעמים ישאיר אחריו פצועים בשטח (תשאלו את טל זילברשטיין, למשל), לפעמים ייאלצו כל מיני אנשים לדבוק בזכות השתיקה, אבל אף פעם לא יושקע מאמץ אמיתי, כזה שיזכיר במשהו את המאמץ האדיר, הביניבשתי, הרב-מערכתי, האינטר-גלקטי, שהושקע באהוד אולמרט, למשל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}