כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

יום א' הגיע: העתירה נגד האפליה טרם הוגשה

למרות הבטחת מוביל המאבק העדתי במודיעין עילית, יוני מזרחי, כי הבוקר יגיש עתירה לבג"ץ על אפליה, העתירה טרם הוגשה • מזרחי: "העיכוב טכני" • גורמים בעיר: "הוא מפחד"

העתירה טרם הוגשה. אולם הבג"ץ
העתירה טרם הוגשה. אולם הבג"ץ

התקפלות או בעיות טכניות? למרות ההצהרות בסוף השבוע האחרון, כי הבוקר (א') תוגש עתירה לבג"ץ נגד האפליה במוסדות החינוך החרדים בעיר מודיעין עילית - זה לא קרה.

יוני מזרחי, העומד בחזית המאבק, אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "יש עיכוב טכני. מקווה שכבר מחר או מחרתיים זה יוגש".

בסוף השבוע דווח על העתירה שתוגש בתחילת השבוע לבג"ץ, נגד האפליה בסמינרים של העיר מודיעין עילית, לאחר שמספר בנות עדיין יושבות בבית, מאז פתיחת שנת הלימודים, מפני שלא נמצא להן מקום לימודים.

בשיחה שקיימנו עם יוני מזרחי, מי שמוביל את המאבק ואמור היה להגיש את העתירה, הוא אומר: "לא התקפלנו. מדובר בבעיה טכנית ממש, שבגללה לא הוגשה הבוקר העתירה. אני מקווה מאוד שכבר מחר או מחרתיים תוגש העתירה".

בשיחות סגורות אומרים הגורמים הקשורים בעתירה, כי "יוני עושה הכל כדי להימנע מהגשת הבג"צ. לשם כך הוא מוציא מעת לעת 'הערת אזהרה', כדי לגרום לגורמים הנוגעים בדבר לעשות מעשה ולפעול. האם הוא יצליח או לא? זה כבר תלוי במערכת".

מן השני לא ממהרים להיבהל. סגן ראש העיר במודיעין עלית, גדעון הכהן, אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "אני מאוד מקווה שביום יומיים הקרובים נצליח להביא את הבשורה הטובה. אנחנו עדיין מחכים לתשובות הנוגעות בפגישתו של אלי ישי כאן בעיר.

"כנראה שההורים מרגישים כבר יותר מדי שלא בנוח מכך שהבנות יותר מדי בבית, וכל אדם רשאי לעשות ככל העולה על רוחו, גם אם מדובר בעתירה לבג"ץ".

• אתה לא חושש מהחילול ה'. אתם לא מנסים למנוע את זה?

"עד היום לא הוגשה העתירה. כל הפעולות שעשיתי עד כה היו כדי למנוע את זה. אבל אנחנו מקווים שעדיין נצליח למנוע או להשיג הישג שיביא את הפתרון המהיר והיעיל".

גורמים אחרים בעיר אמרו: "מזרחי מפחד להגיש את העתירה לבג"ץ".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}