כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מעורר קבס: נטורי קרתא יזדהו עם אחמדינג'אד בכיכר השבת

הקבוצה ההזויה והסהרורית המכנה את עצמה 'נטורי קרתא', ממשיכה בפרובקציות יזומות • בשעה 13:00 התכנסו חברי הקבוצה בכיכר השבת, וזרקו אבנים כאות הזדהות עם נשיא איראן המבקר בלבנון • "אנחנו מזדהים עם הוד מלכותו", הם אומרים

נטורי קרתא עם חבר נוסף: ראאד סאלח. צילום ארכיון
נטורי קרתא עם חבר נוסף: ראאד סאלח. צילום ארכיון

בצהריים הגיעה קבוצת 'נטורי קרתא' סמוך לצומת כיכר השבת, שם הפגינו ונשאו דברים כאות הזדהות עם ביקורו של נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד, בלבנון.

הקבוצה הגיעה לכיכר השבת, שם נאם אחד מאנשיהם, ומיד לאחר מכן צעדו המפגינים לעבר משרדי הממשלה וידו אבנים לעבר הבניינים, זאת כהזדהות לטקס דומה שעושים אנשי הנשיא האיראני בלבנון.

במודעות שפורסמו אמש (ג') בחוצות העיר ירושלים נכתב: "בירושלים עיה"ק פלטרין של מלך, יתאספו היהודים הנאמנים לה', ברחובה של עיר, וישליכו אבנים על "משרדי הממשלה הציונית".

"להכריז בשם העם היהודי כולו את התנגדותנו הנמרצה לקיומה של השתלטות מרדנית כפרנית זו, ואת תקותינו ומשאלת לבנו, לראותה במהרה חרבה ונחרבה."

הקשר המיוחד והאהוב בין הקבוצה לנשיא האיראני הוא לא דבר חדש. כבר לפני שנתיים העניקו לו ראשי הפלג גביע כסף בשווי 700 דולר, כאות ידידות. לפני 4 שנים הזמין אחמדינג'אד את חברי הקבוצה לכנס מיוחד של מכחישי שואה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}