כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

"השר דן מרידור רוצה להדמות לגויים"

הרב שמעון בן טוב, מנכ"ל 'שלמותא', בית ספר להורות ומשפחה, בעקבות דבריו של השר מרידור: ""האמירה האומללה הזו משקפת את הגישה ההרסנית של קבוצה מסוימת בחברה הישראלית"

הרב שמעון בן טוב
הרב שמעון בן טוב

השבוע התפרסם בכלי התקשורת כי השר דן מרידור אמר במהלך כנס כלכלי חברתי של משרד התמ"ת, כי יש "לטפל" בילודה החרדית. מרידור אמנם חזר בו מאוחר יותר וטען כי "לא זכור לו" כי אמר את הדברים. אך הרב שמעון בן טוב, מנכ"ל 'שלמותא', בית הספר להורות ומשפחה, היחידי לציבור החרדי, אומר כי "האמירה האומללה הזו משקפת את הגישה ההרסנית של קבוצה מסוימת בחברה הישראלית. זו קבוצה שרוצה להידמות לכל הגויים".

הרב בן טוב, בנו של הצדיק המקובל רבי משה בן טוב, שהסתלק לפני מספר חודשים לבית עולמו, מזכיר כי אביו הקדיש את חייו להגברת הטהרה בעם ישראל ולחיזוק הבית והמשפחה היהודית. "במקום להתייחס לדבריו של מרידור, עלינו להקדיש את מרצנו להגביר טהרה בעם ישראל, האור מגרש את החושך. העובדה היא שבקורסים שלנו העוסקים בנושא, אנו עדים לביקוש הולך וגובר גם של אנשים שאינם דתיים, זאת למרות שבית הספר שלנו - שלמותא, מיועד לציבור החרדי והדתי".

ב'שלמותא' אומרים כי הם פותחים בקרוב את הקורס להכשרת מרצים ומרצות הנערך בשיתוף עם 'ערכים'. "דווקא כאשר נשמעות אמירות כאלו, צריכים להכשיר מסבירים ומסבירות שיעמדו בשער וידברו בשפה ברורה נגד הרעיונות הפסולים האלו שמקעקעים את המשפחה היהודית", אמרו שם השבוע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}