כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

'המבשר' תוקף: משרד הבריאות לא מעביר לנו ידיעות

עיתון המבשר יוצא למתקפה נגד משרד הבריאות: בימים האחרונים הורה משרד הבריאות להוריד תרופה בשם 'רודקטיל' מהמדפים • בידיעה ב'המבשר' נכתב כי מדובר בהצלת חיים, ודוברת המשרד כהרגלה, לא שולחת את הידיעות למערכת העיתון • בפנים: הידיעה

יוצאים למתקפה. מערכת המבשר
יוצאים למתקפה. מערכת המבשר

כותרות אתרינו הנכבד, עוסקות בימים האחרונים בשינויים רבים העוברים על מערכות העיתונים היומיים. חלק מעיתון 'המבשר' נמכר למשקיע חיצוני, ואילו ב'המודיע' מאיים אחד העורכים לעזוב את תקפידו בשל מחלוקת הפוגעת בחותנו על לא עוול בכפו.

כך או כך, השינויים המתחוללים במערכות לא גורמות לירידה במתח הנוראי בין מערכות העיתונים.

עיתון 'המבשר' החליט להכניס היום עקיצה חריפה למי שיושב שמשרת סגן שר הבריאות. ידיעה תמימה שסיפרה על תרופה המסוכנת לחולים, מדווחת ב'המבשר' כמו בכל שאר העיתונים, אלא שבעוד העיתונים כולם הסתפקו בדיווח לקוני על התרופה, במערכת 'המבשר' החליטו לשגר עקיצה.

התרופה בשם 'רודקטיל', הוסרה מהמדפים על ידי משרד הבריאות, ששלחה על כך הודעה לעיתונות. מתברר שרק לעיתון אחד לא נשלחה הידיעה. אם שאלתם את עצמכם, במי המדובר, לא טעיתם, עיתון המבשר.

בסוף הידיעה כתבו עורכי העיתון: "יש לציין כי לאור העובדה שהתרופה נחשבת למסוכנת לציבור תמוהה התנהלותה של דוברת משרד הבריאות גב' שמרון-גרינבוים שלא מצאה לנכון לדווח על כך למערכת המבשר, והסתפקה כהרגלה בשליחת ההודעה לכלי התקשורת האחרים"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}