כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

ישי אולץ לחתום: מועצת העיר חדרה - התפזרה

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הודיע כי הוא מקבל את חוות-דעתו של היועץ המשפטי במשרד הפנים • המשמעות: מועצת העיר חדרה - מפוזרת • חברת האופוזיציה, חדווה יחזקאלי: "מי שמעדיף נסיעות לסין, לפורטוגל ולברצלונה במקום לאשר את תקציב העירייה, שלא יתפלא שפיזרו לו את המועצה"

חתם בעד הפיזור. אלי ישי
חתם בעד הפיזור. אלי ישי

לאחר חודשים של אי ודאות מורטת עצבים ולא מעט שמועות בנושא, החליט שר הפנים אלי ישי לפזר את מועצת העיר חדרה.

לפני כחודשיים התקבלה חוות דעתו של היועץ המשפטי במשרד הפנים, יהודה זמרת, לפיה יש לפזר את מועצת העיר הואיל ותקציב העירייה לשנת 2010 לא עבר במועד שנקבע על פי החוק. ישי ביקש זמן נוסף וניסה לבדוק האם ניתן לאפשר למועצה בכל זאת להמשיך לתפקד.

בישיבה שהתקיימה ביום ראשון השבוע עם היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, החליט האחרון כי הוא מקבל את חוות דעתו של יהודה זמרת בדבר פיזור מועצת העיר. בעקבות הדברים נאלץ ישי לקבל עליו את חוות דעתם של היועצים המשפטיים,

ישיבת התקציב שחרצה את גורל המועצה התקיימה ב-14 ביולי 2010. באותה ישיבה, ממנה נעדר ראש העירייה חיים אביטן בשל נסיעה לסין, נפלה הצעת התקציב ברוב של 8 חברי מועצה נגד 7 שתמכו. בין המתנגדים היה חבר הקואליציה מטעם סיעת ש"ס, ממלא מקום ראש העיר, ר' סמי לוי.

גורם בכיר בעירייה אמר אז: "בגלל סכסוך שפרץ בין לוי לאביטן, ניצל לוי את שהותו של אביטן בחו"ל והצביע ביחד עם חברי סיעתו כנגד אישור תקציב העירייה. בכך יצר לוי רוב חוסם יחד עם האופוזיציה כנגד אישור התקציב העירוני".

חברת האופוזיציה, חדווה יחזקאלי: "מי שמעדיף נסיעות לסין, לפורטוגל ולברצלונה במקום לאשר את תקציב העירייה, המהווה את ההוויה של העיר הזאת, שלא יתפלא שפיזרו לו את המועצה".

בבחירות הארציות ניהל סמי לוי את מטה חילונים תומכי ש"ס שהביא לש"ס למעלה מ-50 אלף קולות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}