כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מנהל תוכניות חדש ל'קול חי': יענקי פלאי

ינקי פלאי, לשעבר סמנכ"ל בעיתון 'משפחה' - מונה למנהל התוכניות של רדיו 'קול חי' במקומו של ישראל פריד "אני מאמין שאצעיד את התחנה להישגים מרשימים", הוא אומר ל'בחדרי חרדים'

עובר דירה. יענקי פלאי. צילום: בחדרי חרדים
עובר דירה. יענקי פלאי. צילום: בחדרי חרדים

יענקי פלאי, מי שכיהן במשך 7 שנים בתפקיד סמנכ"ל לענייני שיווק בעיתון 'משפחה', ופרש מהעיתון שבבעלות אחיו - אלי פלאי, נכנס לנעליים חדשות: החל מהיום הוא ישמש כמנהל התכניות החדש של 'רדיו קול חי'.

בכך יחליף פלאי את מי שכיהן בתפקיד זה עד היום, ישראל פריד - כיום מנכ"ל רדיו 'גלי ישראל'.

"פלאי בעל ניסיון רב בתחום העיתונות בכלל ובעיתונות החרדית בפרט", מוסרים חבריו למקום העבודה החדש. ואכן, לאורך 7 שנים ניהל פלאי את המערכת השיווקית המצליחה של העיתון 'משפחה' ושימש סמנכ"ל העיתון.

אחיו של פלאי, אלי פלאי, הוא המנכ"ל של 'משפחה', בעוד שאחיו הנוסף, פיני, הוא המנהל התפעולי של העיתון. אבי המשפחה, איש העסקים יודק'ה פלאי העוסק כיום במיזמי נדל"ן שונים, היה בין מקימי העיתון.

כמנהל התכניות החדש ברדיו קול חי, ינהל יענקי פלאי את כל נושא התוכן, הכולל את מחלקת החדשות ואת התכניות הרבות והמגוונות המשודרות בתחנה.

בשיחה עם אתר 'בחדרי חרדים' אומר ינקי פלאי: "אני שמח להצטרף לצוות רדיו קול חי, המדיה המובילה של המגזר החרדי. אני מאמין כי יחד נוכל להמשיך להצעיד את התחנה להישגים עיתונאים חדשים ומרשימים".

גם עידו ליבוביץ, מנכ"ל רדיו קול חי, נשמע מרוצה: "רדיו קול חי מברך על הצטרפותו לשורותיו של איש תקשורת עם ניסיון מוכח בעולם העיתונות בכלל ובעיתונות החרדית בפרט. אנו מאחלים לו הצלחה בתפקידו החדש".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}