כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

לראשונה בגלי צה"ל - אפס נציגות לדתיים ומתנחלים

קורס העיתונאים היוקרתי המתקיים בכל שנה לגלי צה"ל הסתיים בימים אלו עם אפס נציגות לציבור הדתי והמתנחלים, לראשונה מזה שנים. לאחרונה הודחה במפתיע בתו של בכיר ביש"ע שעברה את כל ההכשרה

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

קורס העיתונאים היוקרתי המתקיים בכל שנה לגלי צה"ל הסתיים בימים אלו עם אפס נציגות לציבור הדתי והמתנחלים, לראשונה מזה שנים.

מסתבר כי העליה העקבית של חובשי כיפות המשרתים ביחידות עילית ובתפקידי מפתח בצה"ל, לא בהכרח מקרין גם לתחנה התקשורתית המשדרת לכל רחבי המדינה.

העיתון 'מעריב' חושף היום כי בתו של אחת הדמויות הבכירות במועצת יש"ע החלה את ההכשרה לקראת עבודה בתחנה, אלא שימים ספורים לקראת סיום היא הודחה במפתיע מהתפקיד.

השירות בגלי צה"ל נחשב ליוקרתי ונחשק, לאור העובדה שמרבית הכתבים, העורכים או המפיקים המשיכו לאחר שירותיהם בתחנה לעבודה בתחום זה בתקשורת הישראלית.

מגלי צה"ל נמסר אתמול בתגובה: "מדובר בחיילת שהורחקה מקורס העיתונאים כיוון שלא עמדה בסטנדרטים המקצועיים הנדרשים מכל חייל המוכשר לתפקיד עיתונאי בגל"צ. תחנת גלי צה"ל ממשיכה ותמשיך להכשיר עיתונאים מהשורה הראשונה בתקשורת הישראלית, על פי אמות מידה מקצועיות ובלתי מתפשרות. אנו מאחלים לחיילת הצלחה בהמשך דרכה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}