כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

"נחתים עצומה נגד הנגיד, אם לא תהיה התנצלות"

דוד ואזנה, יו"ר ועד עובדים של בנק ישראל בירושלים, ל'בחדרי חרדים': "אנחנו רואים בחומרה רבה את העניין. מדובר באדם שנושא תפקיד חשוב מאוד. לא ייתכן שהוא יחלל שם שמיים ויחלל את השבת בפהרסיא"

הכעיס. פישר
הכעיס. פישר

על רקע ביטול הפגישה של יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, עם נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, בגלל הרצאתו של הנגיד בצהרי יום השבת האחרונה, אומר דוד ואזנה, יו"ר ועד העובדים בבנק ישראל בירושלים, בשיחה עם 'בחדרי חרדים':

"אני מביע פליאה על ההרצאה שנתן הנגיד פישר באמצע השבת. גם מצד כבוד התורה וגם מצד כבוד השבת. בפעם האחרונה שישבנו יחד עם הנגיד בפורום שהתקיים בלשכתו, הוא אמר: 'אנחנו כאן בזכות החרדים והדתיים שישבו בארץ ישראל". איך ייתכן שאחרי דברים כאלו הוא מחלל את השבת?

גפני ביטל פגישה עם הנגיד. הסיבה: חילל שבת

"אנחנו רואים בחומרה רבה את העניין. מדובר באדם שנושא תפקיד חשוב מאוד. לא ייתכן שהוא יחלל שם שמיים ויחלל את השבת בפהרסיא.

"אם לא תצא הודעה מסודרת מלשכתו של הנגיד, אנו נחתים את כל עובדי הבנק על עצומה ונמחה שוב על כך, כפי שנהגנו בעבר. באותה הזדמנות אני קורא לכל חברי הכנסת החרדים והדתיים לנהוג כפי שנהג ח"כ משה גפני".

מוקדם יותר הבוקר אמר ח"כ גפני על ביטול פגישתו עם הנגיד: "לא היה דבר כזה שאדם במעמדו של הנגיד יחלל שבת בפרהסיה בפני האומות. לא היה כאן שום עניין של פיקוח נפש . מחר אמורה היתה להיות לי איתו ישיבה, ואני דוחה אותה. עם שובו לישראל בכוונתי להיפגש איתו ולשמוע הסברים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}