כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

המפלגה של העם: אריה דרעי וסיוון רהב-מאיר • העם צמא לשאגה

בעוד בסיעת ש"ס מתגוששים כיצד לנהוג בסוגית ההקפאה, מתברר כי העם היה רוצה לראות אנשים אחרים בכס ההנהגה • מסקר שפרסם אתר YNET עולה כי רוב הציבור הדתי רוצה לראות את אריה דרעי חוזר להנהגה • וגם: מחנה דרעי מתגבש שוב- ועוסק בהלכות 'רודף' • כל הפרטים

אריה דרעי בראיון ברדיו. צילום ארכיון
אריה דרעי בראיון ברדיו. צילום ארכיון



בעוד סיעת ש"ס מתגוששת בינה לבין עצמה כיצד לנהוג בשאלת ההקפאה, מתברר כי הציבור היה מעדיף לראות אישיות אחרת יושבת על כס ההנהגה, אישיות שישבה על הכס המדובר עד לפני שנים לא רבות.

מדובר, איך לא, באריה דרעי.

רק לפני ימים ספורים, ישב אריה דרעי בחתונת בנו של הגר"ד יוסף, ונראה היה כי חזר לימיו הטובים. הוא התבדח עם נשיא המדינה, הסתודד עם הגר"ע יוסף, צבט את הפעילים ונתן צ'פחות לחברים מהעבר.

יום למחרת, הוא ערך מסיבת שבע ברכות לידידו הגר"ד יוסף, וממידע שדלף לאתר 'בחדרי חרדים' מתוך המסיבה שיועדה אך ורק לנאמני דרעי משכבר הימים, מתברר כי המחנה בוער, והחבר'ה צמאים. צמאים להנהגה. לשלטון. לימים הטובים.

רשימת הנואמים המצומצמת והאיכותית, נבחרה בקפידה.

הנאומים עסקו בהלכות רדיפה, והנואמים המושחזים ידעו לכוין את החיצים לעבר מי שנטל את המושכות בהלוואה, והפך אותם לרכושו הפרטי, תוך שהוא שוכח את המלווה המתייבש בביתו.

מסקר שעורך אתר YNET, מתברר כי לא רק החבר'ה של דרעי צמאים להנהגה, אלא הציבור כולו צמא לשאגות האריה שנדומו באחת בבוקרו של יום חם, בכניסה לכלא מעשיהו.

לקראת כינוס מושב החורף, מגלה. סקר ynet ועמותת גשר מגלה כי העיתונאית סיון רהב-מאיר פופולארית בהקשר זה כמעט כמו אריה דרעי, ויש מי שרוצה לראות גם את אורי זוהר בפרלמנט הישראלי.

עוד בנתונים: חברי הסיעות הדתיות והחרדיות טובים יותר לבוחריהם מחובשי הכיפות במפלגות האחרות, ואת החקיקה הדתית יש לצמצם או להפסיק.

סקר ynet-גשר נערך על ידי מכון המחקר פאנלס וכלל 300 מרואיינים - מדגם ארצי מייצג של האוכלוסיה היהודית הבוגרת בישראל, כשטעות הדגימה המירבית: 5.7%±.

איזו אישיות ציבורית דתית מתאימה להיות חבר/ת כנסת? משתתפי הסקר התבקשו לבחור באחת או יותר

מתוך רשימת שבעה שמות שהוצגה להם, ואלה התוצאות: 25% בחרו באריה דרעי, 24% בעיתונאית סיון רהב-מאיר, 16% באלוף (מיל') יעקב עמידרור, 14% ברב יובל שרלו ו-12% ברב אורי זוהר.

בסיעת ש"ס לבטח יקראו את תוצאות הסקר המרתק בלחץ לא מבוטל, ואולי יהיה מי שיחליט להתעשת ולהחזיר את חביב העם לחזית ההנהגה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}